Eylül 20, 2011

Gündemi Kimler Yorumluyor

Aman ne erotik.
Selam patateslerim.

Ortalama sıklıkta TV izleyen bir insan olarak, TV'de hep aynı yüzleri görmekten çok sıkıldım. Zaten bir müzik grubum varken, eskiden yani, hep sinir olurdum, Seda Sayan, Serdar Ortaç gibi sanatçıların hala tutunabilmesine, hala gündemde olmalarına. Sonra da diyoruz, genç yetenekler nerde. Bir fırsat bulabilse genç yetenekler, neler olacak neler.

Konum bu değil tam olarak. Kısmen bu ama, daha farklı. TV'de ne izlersek izleyelim, aynı tipleri görüyoruz. Nasıl mı? Böyle bak :

Yetenek Sizsiniz mesela. Acun'u hiç saymıyorum. Show TV'deki her ürünün içinden bir anda çıkabilir, şaşırmayın. Hülya Avşar, senelerce filmlerde oynadı, albümler yaptı, Show programı yaptı, Şu Okan'la beraber, kısa film yarışmasında jüri oldu. Okan desen, her yerde zaten. Ali Taran ayrıldıktan sonra, yerine kim geldi biliyorsunuz : Sergen Yalçın. Bu nedir abi ya? Eski bir futbolcunun, günümüzdeki bir futbol yorumcusunun, böyle bir programda işi ne? İlla tanıdık simâ olması mı gerekiyor yani? Ki Sergen, İddaa ile ilgili bir programda, sunucunun "Sergen Yalçın, yasak olmasına rağmen 18 yaşın altındakiler de iddaa ve bahis oyunları oynuyorlar, onlara bir mesajın var mı?" sorusuna karşılık, "Almanya ligine oynamasınlar, çok sürpriz oluyor." cevabını vermiş bir adamdır yani.

Kaya Çilingiroğlu da yine futbol yorumluyor.


Magazinden siyasete, futboldan diğer tüm sporlarla alakalı olan programa yorumlarıyla katılan Rasim Ozan hakkında hiç birşey demek istemiyorum. Yüzünü görmekten bıktım. Konuşursam ağır konuşacağım, o yüzden susacağım ve Patates'e bağlanacağız :

Patates bir futbol maçında, ünlü manken Mandalina'yla yakalandığında, yakasındaki AK Parti rozeti dikkat çekti ve bunun üzerine, futbol, magazin ve siyasetin harmanlanarak tartışıldığı bir programa konuk olarak davet edildi.

Uyh, Tıkandım.

6 yorum:

  1. Bülent Ersoyun bile gündemdeki " aşkım" tonlaması varken , bize ancak senin patetesin olmak düşerim sercanım :) yürü :)

    YanıtlaSil
  2. Bülent Ersoy'a hiç girmedim bile abi. Çünkü girsem, biliyorum çıkamıcam. Senelerce gündeme, gerek erkek olarak, gerek kadın olarak yön verdi. Neyse susacağım.

    YanıtlaSil
  3. Kimin nerede olduğu belli değil be sercanım..
    Özellikle çek bakalımı izlerken o hülya avşara delicesine sövmek istiyordum,sövüyordum da..
    Kadının kısa film mantığını çözemeden o koltuğa oturması nasıl büyük bir saçmalıktı anlatamam..
    İşte böyle dahil olduğu şeyin ne anlam ifade ettiğini bile bilmeyen insanlar,yaptığımız işlere yön veriyor,puanlıyor sözde..
    Ben bir gireyim ve pişeyim şu alemde,topunu yakıcam :) yeni düzen getiricem :)

    of sinirlenmişim bak! Aptal kadın hülya! :)

    YanıtlaSil
  4. Beni de asistan olarak alırsın di mi kız :D

    YanıtlaSil
  5. Asistan da ne demekmiş bee :)
    Ne işler çıkar sana bu sektörde :)
    Merak etme,bende ;D

    YanıtlaSil
  6. ne işler çıkar ki lan bana ? :D

    YanıtlaSil