Eylül 22, 2011

An Epic Comment Of An Epic Comment Equals with Epica Comment.

Yukarıda gördüğünüz foto, geçenlerde yakaladığım bir EPIC COMMENT. Pain of Salvation grubu, bilet dağıtma yarışması kapsamında, statusuna ANKARA yazar. İlk yorumu Ayça yapar ve bileti kazanır. Sonrasında Aranka denen, canıms yorumunda "Damn, at first I thought you were talking about me." yazmış. Anlamışsınızdır ama, iyice translate edip, açıklayayım. Demiş ki, "Kahretsin, ilk başta benden bahsettiğinizi sandım." Yani şimdi kızın adı ARANKA, yazılan şey de ANKARA ya, heh, işte kız ondan bahsediliyor sanmış, canım yaa. O anda, bu kızı kucaklayıp sevesim geldi. Ama öyle erotik bi sevme değil bu. Çok saf, çok sevimli geldi gözüme. Evlatlık alasım geldi falan. Ama şimdi bu olay burada bitmiyor.

Bunu Facebook'ta, wallphotos'ta paylaşınca ve bu paylaşım gecenin çok ilerleyen saatlerinde yapılınca, bir takım güzel kafalar, bu fotodakinden daha komik saçmalıklar ortaya çıkarabiliyor. O kafayla, o saatte, Yavuz kardeşimle, bu fotonun altında yorumlaştık, ama böyle bir yorumlaşamama şekli yok. Şimdi onu paylaşıyorum, ne kadar iğrençleştiğimizi ve saçmaladığımızı görün istiyorum. EPICA nedir amk.

Not: Yavuz, zamanında bir Gothic Metal grubunda Klavye çalmıştır ve bu yüzden Epic kelimesi yerine Epica kullanabilitesi vardır. Yani her an kullanabilir, dikkat ediniz. O kadar Epica çaldılar zamanında, kullanmasın mı yani, bunu ona çok mu görelim ha? Ama dalga geçeriz her türlü, orası ayrı. Seviyorum seni ato.

Patatesic fail.

9 yorum:

  1. evet benim o :D ve gün geçtikçe daha felaket bi hal alır oldu konuşmalarımız amk xD "doktor korkuyorum" yeni epica faillere hazırlıklı olalım lütfen (H)

    YanıtlaSil
  2. bidahakine tristania fail yapcaktık ama, hatta orphaned land'i zorlicaktıkk. Progresif fail dkfmsdlkfns

    YanıtlaSil
  3. Ahahha başlık her şeyi anlatıyor zaten:D

    YanıtlaSil
  4. baya güldüm yav karışmış ortalık :D Bende Epica yazmaktan Epic yazmak istediğimde Epica yazıp a'yı siliyorum sonradan Allah'tan ben muhabbete katılmamışım ortalık dahada karışırdı :D :D Bişi diycem inan mıycaksınız hatta yukarda Epic yazmak isteiğimde yazarken yine Epica yazmışım a'yı sonradan sildim yuh artık yani. :D

    YanıtlaSil
  5. Aahahhaahahahah yavuz, al kanka bitane daha senden bulduk :D olm bu epica milleti ne hale sokmuşş :D

    YanıtlaSil
  6. Epica bu yapar hiç acımaz :D Epic yazamaz hale düştük yav! :D

    YanıtlaSil
  7. ohaa yalnız değilim ulann!!! :O çocuğum olmuş gibi sevindim lan:D gerçi çocuğum olsa ne kadar sevinirdim nerden biliyim amk.pah

    YanıtlaSil
  8. çocuğun olacak mı kanka, bi de o var tabi :D

    kanka bak öğretiyim, önce e, sonra p, sonra i, sonra da c. a yok, a pis, a kaka.

    YanıtlaSil