Eylül 22, 2011

Bu Yağmur, Sarhoş Ayıltır.

Yukarıda gördüğünüz foto, bugün öğlen saatlerindeki halim. Komşularımızın çocukların hepsi başımdalar. Çocukları sevdiğimi her fırsatta söylerim. Tamam, her fırsatta olmasa da bazen söylerim. Amaan, tamam bi kaç kere söylemişimdir. Neyse işte, bugün komşulra misafirliğe gelince, çocuklar da bana kaldı. "Bize kedi aç, bize kedi aç" diye diye beynimi yediler bütün gün. Eğer kedilerle ilgili, kazanç sağlamak amaçlı blogu olan birileri varsa, onlar zengin ettik. Hayatımda Google'a hiç, "kedi" yazmamıştım. Hatta şu kırmızılı koç Kerem, "Aşşaada kedi yemek yiyoodu, ona sen miii verdin onaaa" diye sorarak beni benden almıştır. Ardından, diğer iki afacan, kendi çapımda koleksiyon yaptığım minik metal arabalarımı, kolumda, göbeğimin üzerinde ve vücudumun bilimum uzuvlarında sürerek, benim için en hazin sonu hazırlamışlardır : Dışarı çıkmalıyım!

Sevgili dostum Burak'la, sahile indik. Önce Balkonda bir süre takıldıktan sonra, bir çay bahçesine gittik ve oturduk. Manzarası falan gerçekten on numaraydı. Lakin güzel manzaralı yerimizi, bastıran yağmur sebebiyle değiştirmek zorunda kaldık. Çünkü mekan çalışanları, masa örtülerini falan topladılar. Orada oturduktan sonra, artık kalkalım dedik. Çok güzel planlar yapıp, çok güzel kararlar aldık ama. Verimli bir gündü. Ama sadece bu açıdan verimli ve olumluydu.

Yavaşça çiseleyen yağmur, yola çıkmamızla, birden deli gibi yağmaya başladı. Bir süre koştuktan sonra, otobüs durağına sığındık bir süre. Baktık, duracak gibi değil, duracağı yerde, daha da artıyor. Şimdi onu bunu bırakalım ve sadede gelelim :

Abi, bir ıslandık, bir ıslandık ki bir ıslandık. Böyle bir ıslanma şekli yok. Donum götüme yapışabilmişti. O kadar. Telefonları poşete sarıp öyle koyduk cebimize. Saçlarım kafama yapıştı ve üzerimdeki tişört gece programına çıkan bir assolist'in giydiği parlaklıkta bir renge dönüştü sudan dolayı. Ve hiç de seksi olmayan vücuduma ölümüne yapıştı. Bıyıklarımın palalığı gitti suyun etkisiyle. Ayakkabılarım 5'er kilo oldular, çoraplarımı saymıyorum bile. Bu yaz, tişörtle falan denize düştüğümde, bu kadar ıslanmamıştım abi. Fotoğrafta tam belli olmasa da bir bak, tişörtten anla zaten. O tişört mat siyah. Yukarıdaki resimdeki gibi işte, parlak değil, ama bu fotoda parlak. Neden dersin?



Patatesler büyüyecek, bereket yağdı.

2 yorum:

  1. ato ex filan ataydın şu görüntüdeki sonucu veren yağmur,o kafayı bile açardı...

    YanıtlaSil
  2. ato sorma ya, geldim bi de üstüne duş aldım, daha da ıslandım amk :D

    YanıtlaSil