Ağustos 24, 2011

Tatil içinde Tatil

Şezlonglardan biri, eşyalarımı koymak için. Yoksa seksi bir hatunla falan tatile çıkmıyorum merak etmeyin. Yalnızım, ailem bile yok yanımda, o derece bi tatil.


Sevgili okurlarım,

Ben yine bir süreliğine aranızdan ayrılıyorum. Tekrar tatile çıkacağım Bayram münasebetiyle.  Ama yarın gidiyorum. Bayramı beklemeyeceğim. Bayramdan sonra tekrar aranızda olacağım. İnanıyorum ki, yazacak komik şeyler bulacağım. Aslına bakarsanız, yazdıklarımın komik olması gibi bir kaygım yok, fakat komik olmayan şeyi yazasım gelmiyor nedense. Takdir edersiniz ki, bana göre komik olan, size göre komik de olmayabilir yani. Konu komiklik olunca, herkes komik.

Şimdiden, herkese mutlu bayramlar diliyorum. Dişleriniz çürüyene kadar şeker yiyin! gibi bir önermeyi benden beklemiyorsun heralde. Takılın işte tatil. Aslına bakarsanız, okul yokken bayram olması bişeyi değiştirmiyor. Çünkü bayram tatil oluyor, ama biz zaten tatildeyiz. Yani tatilin içinde tatil oluyor, gerek yok. Vizeyle finale aynı anda girmek gibi bir şey bu. Okulu özlemişim di mi? Çok belli bence.

Seviyorum Sizi.

Patates yerken beni hatırlayın.

2 yorum:

  1. Patates yerken seni hatırlıyoruz.

    Okul özlenir ayrıca. İyi tatiller olsun sana o zaman. :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten hatırlıyoruz.

    İyi tatiller.

    Ben de özledim okulu. Ya da artık sıkıldım!

    YanıtlaSil