Ağustos 04, 2011

Tahta Bezi

Henüz Tahtabeziliğe terfii edememiş Toz Bezi
Tahta bezi nedir? Duyan oldu mu hiç. Ben sürekli duyarım. Kaşar olmuş bir bez çeşididir. Şöyle ki, gâh ayakkabıları siler, gâh banyoda ıslanmış bir yeri. Onun görevi "tahta" silmekten başka her şeydir. Peki o zaman adı neden tahta bezi? Bunu ben de çok düşündüm. Hatta geçen gün nazlı yare haber saldım havaalanına yanına geleceğim diye, onunla da konuştuk bu konuyu. O hiç duymamış mesela tahta bezi diye bir şey. Belki siz de onlardan olabilirsiniz. Ama artık öğrendiniz. Tahta bezi, tahta dışında bir takım şeyleri silmek için kullanılan bezdir. Bir iş için kullanıldıktan sonra yıkanır, görülmeyecek bir köşeye atılır. Yıkanır dediysem, öyle değil. Makineye atılmaz yani. Öyle normal suyla yıkanıp sıkılır falan. Aslında mantıklı abi. Tahta bezi candır. Her iş için ayrı bez mi alcaz lan. Ayakkabı bezi, yer bezi, balkon bezi, dolap bezi falan filan. Gerek yok.

Belirttiğim gibi garip olan sadece ismi aslında. Bak mesela toz bezi var. Toz almak için kullanıyorsun. El bezi var, ellerini siliyorsun. Ama tahta bezi, yaktın beni tahta bezi.

Bir de bez bebek vardı. Orada da bir Şoker vardı.

Boyu devrilesice

NOT: İşlerim bir anda hız kazandığı için belli bir süre bir şey yazamamışım, onu farkettim. Yok şimdi farketmedin canım, farkediktim zaten. Ağustos ayında mecburen biraz yavaş yavaş ilerleyeceğiz. Çalışmadığım günlerde de oruç kafaya vurması sebebiyle, olumlu yazılar yazabileceğimi pek sanmıyorum. Yavaş yavaş gideceğiz. Mucuks canlarım.


Patates bezi, patates topraktan çıktığı anda, kabasını almak içindir.

4 yorum:

  1. Nedense tahta bezi kelimesi midemi bulandırır böyle, ama gördüğümde bulanmaz, duyduğumda sadece. Garip.

    YanıtlaSil
  2. kendisi de mideni bulandırmalı bence ya. nerede pislik orada tahta bezi :D

    YanıtlaSil
  3. :D Doğru söylüyosun ben karıştırmışım onun mantığını ya. Kendisi daha pis tabi. Allah elimize düşürmesin tahta bezini.

    YanıtlaSil