Ağustos 13, 2011

Midye'nin Üstüne Kavun Yemek

Midem nasıl biliyor musun arkadaş? Bu Ramazan'da hep böyle oluyor. Belli bir saatten sonra bu kadar yüklenme olunca, insan olduğu yerde felç geçirebiliyor. Dün akşam zaten, gece kardeşim aradı ben dışardayken, "Abi midye krizim tuttu, gelirken midye al 203592 tane" dedi. Alıp geldim, onları yedik. Üstüne kavun yedim. Şeker gibiydi şimdi, doğruya doğru. Ama ikisini üst üste yiyince, bende bir hareketlenme oldu beybi. Midem sanki böyle, dönmeye başladı olduğu yerde. Filler grup seks yapmaya başladı midemde.

Zaten Ramazan'ın güzelliği de bu değil mi? O kadar doktorlar uyarıyor, ediyor ama, her yıl aynı bok. Daha başlangıçtan sıçıyoruz abi yemin ederim ya. Bak, ezan okunuyor, hurmayla orucumu açıyorum. Hurma nasıl bir şey? Tatlı. Ee, hurmadan sonra ne yenecek, çorba. Çorba nasıl bir şey? Tuzlu. Tatlıyla tuzluyu, daha ilk saniyeden karıştırabilen bir insan olduğumun farkına vardım şu an ve midyeyle kavunu üst üste yememe şaşmamalı.

O yüzden yapmayın böyle şeyler sakın, çok kötü oluyor. Söylemeden edemedim.


Patates nerede diye soran arkadaşlar oldu. Cevaplayayım, deşifre olunca, kendini toplumdan soyutlayarak içine kapandı, bir kabuk oluşturdu. Zirvedeki bir yalnızlık gibi bir şey yaşıyor. Ben de yıllık izne gönderdim kendisini. Ramazan demedi, Bodrum'a gitti. Ama bunu haketmişti. Ramazan Ağustos'a denk gelmemeliydi.

5 yorum:

  1. Haklısın Sercan, hepimiz çok feci saldırıyoruz yemeklere anlaşılan budur. mesela saat şu an 5 ve iftara 3 saat var, dün geceki mide dönmeleri fln unutulmuş, yine olsa yine yaparım banane yea! modundayım. :))

    Sevgi ile,
    Luna.

    YanıtlaSil
  2. ne yalan söliyim ben de o durumdaym.

    YanıtlaSil
  3. sahurda da nutellalı pide yuvarlasaydın, ohh mis :)))

    YanıtlaSil
  4. sahurda genelde tuzlu tüketiyorum ya, öteki türlü daha çok susatıyor.

    YanıtlaSil
  5. midye <3 :D

    öyle canım çekti ki yazının kalanını unuttum :)

    YanıtlaSil