Ağustos 24, 2011

Yüz Yetmiş Beş Kuruş

Kenan Işık
Şuan ağlayacağım. Gülmekten ağlayacağım hem de. Ya da üzüntüden de olabilir bilmiyorum. Az önce Kenan Işık'ın sunduğu "Kim Milyoner Olmak İster" adlı yarışmasına bakıyorduk. Bir kadın yarışıyordu. Ama neden orada olduğuna anlam veremiyorum. Yarışmadan çekildiği soruyu söylüyorum size, beni anlayacaksınız.

Eski parayla Bir milyon yedi yüz elli bin liranın (1.750.000TL), yeni parayla kaç paradır?

Ablacım sen hangi ülkede yaşıyorsun yahu. Acaba şıklardaki rakamlar kuruş hesabı diye mi şaşırdı, bilemiyorum. Ama şaşırmak mümkün değil be abi!

Bir de diyor ki, "Aslında rakamı yazıp altı sıfırı atarak hesaplayacak kadar beyin hücrem var ama..." Ablacım, bırak allaasen ya.

Uff, Alex'e bak!
 Bi de alakasız bişe daha dicem. FBTV'de FB-WerderBremen maçını izliyorum. Ama spiker bu kadar taraflı olamaz abi ya. Adam dedi ki, "Aleeex, topu alıyoor, UFFF, gerçekten mükemmel sıyrıldı" Uf ne ulan, uff ne? Kahvede arkadaşlarına mı maç anlatıyorsun?

Nasıl bir ülkedeyiz kardeşim ya. Biri bana açıklasın yahu?

Al işte.

Bi de şuna bak, Alex'in resmini ararken, neler çıktı. Daha önce adamı nasıl aramışlar. Karısından, arabasından sanane kardeşim yahu, sanane! Sanki arabasından alabilecen. Bakmaya ne gerek var ki arkadaşım? Ama doğru aslında, her hangi bir aktrist ya da manken adı yazdığımızda, hemen adının yanında "çıplak, üstsüz" diye seçenekler çıkıyor. Ona şaşırmayan, buna nasıl şaşırsın. Adamın bile karısına göz dikmişler. Ama doğru, abazayız, napalım. Töbe ya.

Patates, ufff, şuna bak, kocaman.

3 yorum:

  1. yarışmacı kadın beni benden aldı :D
    ilk soru olsa gerek bu değil mi ? o ne lan öyle:D

    YanıtlaSil
  2. yok be ilk soru değildi kuzum. 1000 liralık soruydu :D

    YanıtlaSil
  3. yuh :D kadına da,soru sırasını hazırlayana da :D

    YanıtlaSil