Ağustos 18, 2011

Boy Attım, Kıvırdım, Tost Yaptım, Kaşarlı.

Çift Kaşarlı Tost
Nabıyonuz?

İnsanların anlama kıtlığı sorunu yaşadıkları doğru. Haliyle ben de yaşıyorum. İnsanım sonuçta. Ne yani, aksini mi iddia ediyorsun? yine de saygım var dostum. Neyse, geçen yine bir şeyi yanlış anladım. Ama böyle bir yanlış anlama şekli yok yani. Hani düşünüp kurgulasan, dersin "Aaa bak, nasıl da yanlış anladım, ne komiğim." falan diye ama, yanlış anlamanın komiklikle hiç bir ilgisi yok. Yanlış anladığım şeyi duyunca, ne içtiğimi merak edeceksiniz zaten. Şimdiden söyleyeyim, sek su içiyorum. Şişe gidiyor valla ramazanda. Neyse konuya gelelim.

Dove adlı markayı bilirsiniz. Sabundu, şampuandı falan. Onun bir reklamı var şu sıralar TV'de dönen. Orada da bir şarkı var. Geçen kardeşim evde o şarkıyı söylüyor ve ben o sözleri nasıl anlıyorum, bir bakalım. Şarkının sözleri şöyle :

-Gün geldi, boyattım, kıvırdım, tost yaptım


Yani diyor ki, saçımı diyor, boyattım diyor, kıvırdım diyor, tost yaptım diyor. Ama benim reklamdan haberim olmadığı için, onun saçla alakalı olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok. Benim anladığım şeyi ise, şöyleydi. Step step ilerleyeceğim. 

Step1 : Gün geldi, boy attım: Evet buradaki mesaj şu. Boyum kısaydı, ufaktım, takıntılıydım bu konuda. Ama gün geldi, boy attım. Yani boyum uzadı. Artık boyum kısa değil, ufacık da değilim, takıntılı da değilim. 

Step2 : Kıvırdım : Baktım ki, boy atmışım, bunu kutlayalım dedik. Kalktım oynamaya, bir kıvırdım bir kıvırdım, amaan sabahlar olmasın falan yani. Böyle belim İbrahim Tatlıses'in dansözleri gibi, bir sağa bir sola, ama nasıl kıvırıyorum off, görmen lazım.

Step3 : Tost yaptım : Tabi şimdi kurtları dökünce, karnım acıktı. Yemek yapmakla da kim uğraşacak, kolaya kaçtım, tost yaptım. Karışık tost, duble kaşarlı. Salça da koydum içine of, muhteşem. 

İşte bakın, gördüğünüz gibi. Valla anladığım şey buydu. Tanımları, açıklayıcı olmak için yazdım tabii ki, o an aklımdan bunlar geçmedi ama, fiiller sesteş olduğundan, ben öteki anlamlarıyla anlamışım. Böyle de Dil ve Anlatım bilgim var, yaa, ayık olun. 

Saygılar sunuyor, iyi geceler diliyorum.


Patates boy atınca, söktüm topraktan, soydum kabuğunu, kızarttım gitti. Burger King'in Buffalo sosuyla, daha bir lezzetli oldu. 

Öptüm.

7 yorum:

  1. hemen hemen bende öyle bişey anlamıştım ilk duyduğumda

    YanıtlaSil
  2. Anlama tarzına ya da anlayamama tarzına hayranım şuanda yavru ceylanım :D Ama inkar edemiyciim dil anlatım konusunda gayet iyisin,çok iyi yazıyosun,beğeniyorum yani :A

    YanıtlaSil
  3. "yavru ceylanım" detected. tenks nunum :D

    YanıtlaSil
  4. Elif, yorumlarına bayılıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. Mimlendiniz bayım :)
    Nlerdesinizz.

    YanıtlaSil