Temmuz 10, 2011

Yürüyememememememememe

Like a human.
"Bir Sercan vardı eskiden, blog yazardı bazen. Acaba öldü mü?" diye düşünebilirsiniz şu an. Ama bir blog istediği kadar aktif olsun, blog sahibi daha aktifleşirse, o blog pasifleşir. Yani blogun çok aktif olması için, benim çok pasif olmam gerekiyor. Ama tatile çıkıp, ardından tatili yarıda kesip dönüp, koskoca operasyonda süpervayzır olarak çalışınca, blog, aklıma gelecek şeylerden olmuyor. Blogdan önce düşündüğüm şeyler ne mi? Uyku, yemek, uyku, para, uyku, burada olmayan annem, uyku, sevgilim, akşama ne pişirsem vs. Gördüğün gibi kafamı meşgul eden birincil şeyler arasında blog yok. Ama işim biraz rahatladı, dedim bir yoklayayım alem ne alemde. Ne güzel oldu lan, alem ne alemde. Neyse. Bugün gözlemlediğim ve beni neredeyse kısır bırakacak olaydan bahsedeyim.

İnsanlar yürür. Çok sıradan bir bilgi değil mi? Değil kardeşim, bazı insanlar yürümez, (Burada başka bi fiili olumlu olarak kullanmam lazımdı ama, bir isim koyamadım.) yürümez yani, öyle. Şimdi biraz yakınacağım.

İnsan yürürken, istemsiz bir şekilde kollarını, ayaklarıyla ters bir kombinasyon oluşturacak şekilde sallar. Ama isterse sallamaz. Yani istemli bişeyler de olabilir. Sallamicam derse sallamayabilir. Hani bu, göz kapağının istemsiz kapanması gibi değil. Ona da engel olursun ama, bi yerden sonra gözün kurur, mal gibi kör olursun, gerek yok hiç. Neyse bazı insanlar eline koluna hakim olmuyor yürürken.

Geçen bi adam, metrobüsün üst geçidinde yürüyor. Yürüdüğün alan sınırlı be adam, elini kolunu ne sallarsın o kadar? Bir de normal, istemsiz sallama gibi de değil bu. Sağ elinde telefon, koymuş kulağına, sol elini de böyle yanında geçene çarpacak şekilde, zenci pipisi gibi sallayarak yürüyor. Yanından geçen de panik oluyor. Şimdi zenci pipisi dedim diye mazur görün beni, ama hızlı ve hacimli sallanan bir kol, başka bir şeye benzetilemez. Bi de pipi demişken, o el tam da yanından geçen insanların genital bölgesinin hizasında sallanıyor. Yani geçerken o el, tam oraya çarpıyor ve emin olun çok acıyor. Nereden mi biliyorum? Çünkü geçen gün aynısı oldu ve o el orama geldi!

Patates çok ağladı.

2 yorum: