Temmuz 25, 2011

Tatil Günlükleri Vol.3 (Amele Yanığından Kaçarken...)

Merhaba canlar, yine ben, yine tatil. Amacım "Bakın ben tatil yaptım pis fakirler, çatlayın." diye tatil yaptığımı gözünüze sokmak değil. Sadece orada oldukça malzeme biriktirdim, o yüzden böyle sürekli yazabiliyorum. Bugünkü konumuz amele yanığıyla ilgili. Neden amele yanığı denir abi ona? Çünkü inşaat ameleleri, güneşin altında çalışa çalışa, üzerlerindeki sıfır kollu tişörtün izi üzlerinde kalır. Tişört yokken bile varmış gibi durur üstlerinde. O yüzden amele yanığı. Ama acımasız bir isim bence. Yani bölgesel bronzlaşmış bir insana çat diye "AMELE" damgası vurmaya hiç gerek yok. Bak benim verdiğim isim daha güzel oldu : BÖLGESEL BRONZLAŞMIŞ. Çok havalı değil mi ya? İki tanımı karşılaştıralım hemen :


-Ya abına koyim, amele yanığı olmuşum, kollarıma bak. 

Bakar mısın şuna ne kadar çirkin. Ama öteki türlü :


-Ay şekerim bak bölgesel bronzlaşmışım, yakışmış mı? Bikini izini görüyor musun, ne kadar seksi?

Bak ne kadar hoş. Havası var bikere abi. YANIK değil o, BRONZLAŞMA.

Aslında anlatmak istediğim konu başkaydı ama, tanımı yapayım derken kaptırdım yine kendimi. Konuya ufak ufak gireyim. Şimdi bölgesel bronzlaşma yaşamak istemeyen insanlar vardır. daha doğrusu kimse bunu yaşamak istemez. Amaan, amele yanığı dicem. Öteki çok kasıntı oluyor demicem öyle düşünme, bu olayda bahsedeceğim kişi böyle entel, böyle güzel bir tanımı haketmiyor. Ona amele yanığı mübahtır!

Bir adet hatun. Amele yanığı olmak istemediği her halinden belli. Yani gören öyle sanıyor ama, onun asıl amacı farklıydı, buna eminim. "Ay bikini izi olmasın, omuzlar komple yansın" diye düşünerek, bikinisinin üstünün, böyle boynundan bağlanan yerini çözdü indirdi orayı. Yarı üstsüz gibi oldu yani. Neyse konumuz bu değil. "Karı kız mı kestin orda" demeyin şimdi, malzeme arıyordum. Herneyse, çözdü abi oradaki ipi. Ben de içten içe diyorum bak, ne kadar cesur, amele yanığı olmamak adına, çözdü bikiniyi öyle yatıyor herkesin ortasında falan diye. Sonra bir hareketlenme oldu hatunda. Bir eliyle bikininin üzerini tutuyor göğüs frikiği vermemek için, diğer eliyle de çantasından bir şeyler çıkarmaya çalışıyor. Sonunda çıkardı. Bir adet telefon, modelini bilmem ama bayaa bir büyük telefondu. Bir de kulaklık çıkardı. Kulaklık da DJ kulaklığı, kocaman böyle. Kalın kablolu falan böyle. Lan dedim, DJ heralde bu, cesurluk da oradan geliyor, özgüven falan filan, ne alakası varsa. Kız kulaklığı telefona bağladı, taktı kulağına, telefonu koydu göbeğinin üzerine, yattı tekrar güneşlenmek üzere.

Bak şimdi. Amele yanığı olmasın diye bikininin üzerini çözüyor, ama telefonu göbeğine koyuyor, kulaklığın kabloları zaten bikininin iplerinden daha kalın. Kablolarda göğüs hizasından geçip, boynunu takip ederek, kulağına ulaşıyor. Olaya bakar mısın abi? O telefon şeffaf mı ulan? En azından boynunda iz olunca, ha diyolar bak bikini izi. Ama göbeğinin orta yerindeki kocaman dikdörtgeni nasıl açıklayacaksın? Böyle bir rezillik olur mu? Abi çok komikti ya, o manzarayı görmeliydiniz. Şimdi burda amaç " stealing the show " besbelli. Çünkü yanlarında hepsi kızlardan oluşan 8-10 kişilik bir grup var. Ama oradaki kızlar daha naif tabi. Ama tüm aç kurtlar o tarafı kesiyor. O da düşündü, yeter ulan, şimdi bişey yapıcam göreceksiniz diyerekten çözdü bikininin üzerini. Yani buradaki olay kesinlikle amele yanığı olmamaya çalışmak değil, kendini sergilemekti. Burada 10 yaşında çocuk yok, kimi kandırıyorsun sen güzelim.


NOT : Sonrasında bu kız, yanına giden çocukları kovdu. Yok valla ben değilim, öyle alışkanlıklarım yoktur. İlişkisine sadık bi adamım ben akıllı olun.

Patatesi soydum güneşlensin diye, bıçak körelmiş, bazı yerlerini soyamamışım, bölgesel bronzlaşmış kankam.

2 yorum:

  1. 2 kiloluk yoğurtla gel bana =)

    YanıtlaSil
  2. ben gayet güzel bronzlaştım bikeree :D

    YanıtlaSil