Temmuz 26, 2011

Patates'i Açıklıyorum !

Şu patatese kendi suratımı koymak için ne kadar uğraştığımı bilsen var ya. Off yani. Resimlerle oynama yeteneği Paint ve Picasa'dan ibaret olan ben, bunu nasıl da yaptım, hiç sorma yani. 1000 izleyici getirsen bloguma, yine de hakkımı ödeyemezsin dostum. 

Dostlar merhaba. Sonunda bir çoğunuzun merak ettiği an geldi, Patates'i açıklıyorum. Tüm izleyicilerim merak etmese de, büyük bir kesim var Patates'in ne olduğunu merak eden. Tabi bunu anlayanlar da var. Ancak şimdiden söyleyeyim, beklentilerinizi öyle yüksek tutmayın. Yani, bu Patates yeni bir yıldız, yeni bir icon değil. Altı üstü bir Patates yani. Beklentilerinizi düşürün ve Patates'in ne olduğunu öğrenecek olmanın tadına varın!

Şimdi ben Patates'i çok severim, her türlü Patates yemeğini yerim, hem de severek yerim yani. Bir tutkudur Patates benim için. "Sktir ulan böyle açıklama mı olur" demeyin, şaka bu. Patates'i severim ama, her blogun sonunda Patates'le ilgili bir cümle yazmamın sebebi bu değil.

Bak adı üstünde, her yazının altında var. İnsanlar yazdıkları yazının kendilerine ait olduğunu belli etmek için, ya da yaptıkları bir bestenin kendilerinin olduğunu anlatmak için onun altına ne yaparlar. Futbolda kalıplaşan bir söz bile vardır "Mükemmel bir gole  imza attı." Evet insanlar kendilerine ait şeylerin altına imza atarlar. Patates de bir imza, benim imzam Patates yani. Yani şöyle her yazının altına "Saygılar", "Sevgiler", "Sercan G." yazmak yerine, daha orijinal ve daha eğlenceli bir imzam olsun istedim.

Tabi bu Patates'in bir çıkış hikayesi var. Sonuçta gökten vahiy inmedi. Ama söylüyorum tekrar, yine öyle ekstrem bir hikaye beklemeyin. İşte ne biliyim, "Patates bir gece rüyama girdi. Soyundu ve bana bir kalem verdi. Üzerime imza at dedi. Attım ama kalem yazmıyordu. Bak olmuyor işte, bundan sonra imza olarak beni kullanacaksın dedi" Böyle bişey yok. Zaten bu saçmalıktan sonra beklentileriniz %3'ün altına düştü. Şimdi anlatabilirim.

Efendim yazılarımı yazarken, asıl konuya girmek için uzuun uzuuun girişler yapmayı severim. Hatta bu girişleri yaparken, konu uzar da uzaar ve ne anlatacağımı bile unutabilirim. İşte aynen böyle olduğu gibi ama bu uzun bile değil. Neyse uzatmıyorum. İşte bu girişleri uzatmayı ne kadar seviyorsam, yazıların bitişlerini uzatmaktan da o kadar nefret ediyorum. Bir anda bitiriyordum yazılarımı. Sonra bir gün, "Pat" diye bitiriyorum dedim ve alta Pat yazdım. Bir süre böyle yazdıktan sonra, "Pat" gözüme çok boş gelmeye başladı. "Patates" yaptım onu. Sonra o da gözüme eksik geldi ve Patates'in hikayesi başladı. O günden sonra, her yazımın altına -unuttuklarım olabilir belki, bilmiyorum- Patates'le ilgili bir şeyler yazdım. Bazen yazdığım yazının formatına uygun oldu, bazen de alakasız oldu. Ama şunu iddaa ediyorum, çoğu zaman komik oldu. Yani yazdığım yazıya gülmeyenler, ona güldüler hep. O yüzden mutluyum, Patates'i seviyorum.

Patates deşifre oldu.

10 yorum:

  1. erken anlattın ya , biraz daha merak öğesi olabilirdi ,ama patatesten faydalanmak olmaz şimdi :D
    patatesi seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Ahah.
    Bizim jove var blogger onu okurkenki gibi eğlendim belki biliyorsundu eheh.

    Böyle vıdı vıdı konuşuyormuşsun da ben dinliyormuşum gibi,evet. Neyse şey patates güzel ama evet biraz daha sonra açıklasaydın keşke. Artı komik değil tamam mı ( dırşk ) hmpsf bak sinirlendim. Böyle de saçma bir yorum olsun mesela.

    YanıtlaSil
  3. şunu düşünerek erkenden açıkladım. şimdi bu bloga muhtemelen yeni okurlar da gelecek. eğer araştırmacı kişiler değillerse, blogun diplerine inip önceki yazılara bakmayacaklardır. yani yeniler de patates'i merak edecektir.

    Artık komik değil diyorsun ama, patatese gülenler onun ne olduğunu bilmedikleri için mi gülüyorlardı ki? bence yine de komik olcak :D

    YanıtlaSil
  4. Bu patatesin ne olduğunu bulmak için dün saatlerce blogunu karıştırdım. Büyük ihtimal sayemde istatistiklerin tavan yapmıştır. Bi Pat dan çıkmış ya ahahaha :D

    YanıtlaSil
  5. insan takıntılı olmasın dimi :D

    YanıtlaSil
  6. Artık patates denince gülünmeyecek, Sercan. Çok acı bi durum farkındasın değil mi?

    YanıtlaSil
  7. patatesi okurlarım isteği doğrultusunda açıkladım. yani gülmek zorundalar, küserim!

    YanıtlaSil
  8. Ahah tamam güleriz o zaman :)))88)))8))sekiz))Ahah tamam güleriz o zaman :)))88)))8))sekiz))

    YanıtlaSil
  9. Gülünür her türlü :D Yine de komik olcak ki.

    YanıtlaSil
  10. işte serapus işte, bana bunlarla gelin :D

    YanıtlaSil