Temmuz 25, 2011

Bu Bir Reklamdır


Merhaba sevgili blog izleyicileri,ben edibüd değilim öncelikle onu belirteyim.
Ama korkmayın,çalmadım çok sevgili edibüdünüzün blogunu.
Ben kim miyim? Ben Nil'im :) yani, dedigimodurki.blogspot.com
Kendimin reklamını yapmak üzereyim,hatta başlıyorum.
Efendim,şimdi kendimi övmeyi sevmem ama , yazdığım yazılardan mutluluk duyduğum ve okuyucularımın da mutluluk duyduğunu tahmin ettiğim bir blogum var.
Siz de bir göz atmak ister misiniz ?
İstersiniz tabi,hadi bir bakın bakalım.Sevmezseniz kalmazsınız,zorlama yok.
Dört aydır blog bizim işimiz.Avcılar-İstanbul :P
Şimdi ayıptır söylemesi canım arkadaşcığım Sercan'ı da üttüm bu konuda :)
Yok yok şaka.Kimim ki olum ben.Üstad o :)

Zaten şimdi de edibüd ile oturmuş müdavimi olduğumuz cafede buzlaşlarımızı yudumlayıp,djarumumuzu içip blog yazıyoruz :) Değmeyin keyfimize :)
Sizlere bol selamlar iletiyorum ondan :D Haydi iyi okumalar,keyifli yazışlar :)


Patatesimizi de bir güzel Kestik yiyoruz ! ;)

12 yorum:

  1. ıı şey ben bişey sorcam. her yazının sonunda bi patates var. Nedir bu patates?

    YanıtlaSil
  2. eveet patates olayını ben de merak ettim!

    YanıtlaSil
  3. Ben merak etmemiştim şimdi bende merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. O zaman bir sonraki yazım patatesle alakalı olacak. Takipte kalın :D

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalım takipteyiz. çok bekletme :D

    YanıtlaSil
  6. ne patatesmiş arkadaş :D

    YanıtlaSil
  7. ben de pataesi sorucaktım :D ayrıca da ne içtiğiniz konusunda hiçbir fikrim yok ilk defa duydum :D

    YanıtlaSil
  8. böyle meybuz gibi, ama bardakta, güzel aromalı. tam donmamış buz düşün. sıcak havalar için birebir. menüdeki adı buzlu kokteyl :D

    YanıtlaSil
  9. süper fikirmiş, birbirinin bloguna yazmak;)

    YanıtlaSil
  10. okuyucularımıza böyle küçük sürprizler yapalım arada edibüd'üm :)

    YanıtlaSil
  11. sinsi bir planla sizi rekabet kuruluna şikayet etmiş birileri

    www.­rekabet.­gov.­tr ahanda siteleri
    gerçi site çökmüş çalışmıyor muhtemelen kurullar arası rekabete yenik düştü.
    buda kurulun patates baskısı bir türevi
    http://www.rekabetdernegi.org/

    onların sitesi çökmemiş baktım gayet yıkılmamış ayakta

    patatese gelince sokak satıcılarının niyeyse kasıtlı olarak soğanla arasını yapmaya çalıştığı bir nevi sebze bir rivayete göre meyvedir.Soğanla denk değildir, satıcılar boşa bu (neydi o kelime ya biriyle birinin arasını yapana bişey deniyordu unuttum)işte o şey neyse ondan yapmamaları gerekmektedir.

    spolier:
    o şeyi hatırlayan varsa yazsın be neydi böyle iki gönül bir olunca samanlık seyran olur felsefesini edinip bir fani ve diğer faniyi birleştirip bundan dünyevi ulvi bir o kadar da farklı hazlar alan insan türünün adı

    hatırladım lan çöpçatan :/ peh basit bişeymiş, fosforum azalmış

    YanıtlaSil