Temmuz 28, 2011

Amy Gider, Adı Bile Kalmaz...

Mağarada yaşayanlar varsa diye söylüyorum, bilindiği gibi Amy Winehouse, hayatını kaybetti. Muhtemelen uyuşturucudan dolayı geldi bu ölüm. Tamam çok iyi bir sesti belki, çok büyük bir fanı değildim buna rağmen. Fanı bile değildim hatta. Hiç hatırlamıyorum "Hayde bugün Amy Winehouse" dinleyeyim dediğimi. Ama müzisyen olarak, çok kaliteli bir sese sahip birisinin ölmesine üzüldüm yine de. Ama müzisyen olmayan yanım üzülmedi. Çünkü bir insan hayatını uyuşturucu yüzünden kaybediyorsa, ben buna üzülmem. Yeşilaycı değilim ama, üzülmem. Su testisi su yolunda görüşünü savunmuyorum tabi, yanlış anlaşılmak istemem. Ki zaten bir çok yerde yazıldı çizildi, işte neymiş efendim, Amy zaten ölmek istiyormuş, ölmek ona huzur vermiştir falan filan diye. Bunlar beni ilgilendirmiyor.

Beni ilgilendiren şey, bu olaydan bile mizah malzemesi çıkartmamızı sağlayabilecek gerizekalılar, özentiler, mallar. Daha önce "Ünlülerin öldükten sonra kıymete binmesi" üzerine bir çok şey yazdığıma eminim. Barış Akarsu'da aynı şey yapıldı. Michael Jackson'da hele. Herkes bir anda MJ dansı yapmaya başladı. Defne Joy zaten acayip bi olaydı, ona girmeyeceğim hiç. Ama abi, insaf ya, Kıvırcık Ali öldüğünde, Kıvırcık Ali videosu paylaşan bile gördüm ben ya. Ulan, adam ölene kadar neredeydiniz? Sinirlendirmeyin lan beni! Not : Kıvırcık Ali keldi. 

Şimdi işin asıl komikli mi desem, trajedik mi desem bilemediğim kısmı geliyor. Trajikomik diyeyim tam olsun. İnsan bu kadar gösteriş meraklısı olamaz abi ya. Yani illa Amy öldü diye, bir harekette bulunman mı gerekiyor? Sen bari bir şey paylaşma onla ilgili. Hayır, paylaşacaksan da, doğru düzgün paylaş. Sizlere yuh dedirtecek o kareyi paylaşıyor ve susuyorum.


Patates, Eren Yüksek'e, fotoğrafı paylaştığından ötürü çok teşekkür eder.

6 yorum:

  1. ahahhahah sercan çok sesli güldüm :D:D:D:D
    bu insan senin arkadaşın olamaz değil mi :D:D
    yuh ama ya böyle bir "körü körüne" özentilik olamaz :D yuuuhh !!!! :D

    YanıtlaSil
  2. yok yok arkadaşım değil. öyle bir arkadaşım olsa, onu sonsuza dek kullandığım tüm sosyal ağlardan silerdim ve engellerdim, gördüğüm yerde de kafa atardım. :D

    YanıtlaSil
  3. Evet, zaten kırk yıllık arkadaşıdır. Ölmeden önce sorsan kim olduğunu bile bilmezdi. O kim yaea, dizi oyuncusu falan mı diyeceğine adım gibi eminim.

    YanıtlaSil
  4. karnıma ağrı girdi çıktı resmen bu nedir ya böyle rezillik görmedim türk gencinin hali bu işte Ata Demirer e hayran olup Ata Demirel diye bi grubun sayfasında takılanlar gibi :D Bide şunu hatırlatıyım Defne Joy vefat ettiğinde Sihirli Annemi vermeye başlarlar demiştin yeniden başlattılar :D

    YanıtlaSil
  5. @Elif: Kesinlikle haklısın.

    @Ensar: Kanka valla ne diyim bilemedim. Eski diziyi tekrar yayınlarlar diyodum ama, yeni çekmeye başladılar. İlerigörüşlü bi insan mı oluyorum şimdi ben? :D

    @Adsız: O espri yapıldı canıms :D

    YanıtlaSil