Haziran 08, 2011

Mimileylooo

Görsel ne alaka demeyin, hala izlemediyseniz, Jim Carrey'in LiarLiar filmini seyredin, beni hasta etmeyin.



Nilcağzım beni mimlemiş. Konumuz :


"Yalan hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?"

Şimdi sevgili dostlar, yalan çok değişik bir kavram. Herkesin bildiği gibi, olmayan birşeyi olmuş gibi söyleme, ya da olan birşeyi olmamış gibi söyleme, yanlış bilgi verme olayıdır. Sorsan, kimse sevmez yalanı. Ama dünyada kullanmamış insan var mıdır bilemiyorum, ama sanmıyorum. Çünkü insan istese de istemese de, bazen mecbur kalıyor gerçekten.

Şimdi bu yalanlar bi de renk renk biliyo musun? Pembesi vaaar, beyazı vaaar, siyahı vaaaar. Yani bak görüyor musun, hayatımızda o kadar yer etmiş ki, artık böyle onu sınıflandırmışız. Pinokyo bile öğretememiş bize yalan söylemenin kötü bir şey olduğunu.

Bu yalanlar, bazı kişilerde öylesine alışkanlık yapmıştır ki, her iki lafından biri yalan, diğeri şüphelidir. Mesela, günümüz itibariyle yoğun olarak yaşadığımız ve içinde bulunduğumuz, seçim maratonu. Bir ülkenin siyasetçilerinin hepsi mi yalancı olur arkadaş? Biri diyor Kanal yapıcaz, diğeri diyor YÖK'ü kaldırıcaz, diğeri de diyor Püskevit, Otibis falan filan. Yine burada en gerçekçi olanı Devlet Bahçeli.

Bir de dünyada "Doğru söyleyeni dokuz köyden kovma" durumu var. Bak şimdi, olaya bak. Doğru söylesen suçlusun, yalan söylesen daha suçlusun. Ee napacaz hacı? Hiç konuşmayacaz mı? Zaten kapatmıştınız bloglarımızı da, ibineler sizi.

Yalan hakkında daha çok düşündüğüm şey var, ancak sınava girmek üzere yol almam lazım. Nil'e mim'i için teşekkür ediyorum, ve şu insanları mimliyorum :

Serapus
Hazal

3 yorum:

  1. Ne demek efendim :)
    O filmi de pek severim ya :D

    YanıtlaSil
  2. oha işe bak, patatesi unutmuşum resmen.

    YanıtlaSil
  3. bu patatese yapılmış büyük bir haksızlık sayın gülsümoğlu..
    patates benim yanımda ve sana çok kırgın! :D

    YanıtlaSil