Haziran 05, 2011

İyiyim Ben

Bir kaç tane özel mesaj aldım. Son yazı "Olmuyor"dan sonra. Bir kaç kişi de olsa, mizaha yakın bir sürü yazının ardıdan, böyle bir yazının bir sebebi olması gerektiğini söylediler ve ardından bu sebebi ve iyi olup olmadığımı sordular. Bence tüm okurlarımın bunu bilmeye hakkı var. Yazdığım şeyleri, hiç bir mecburiyetleri olmadığı halde takip edip, benim yazdığım, güldüğüm, eğlendiğim şeylere benimle beraber ortak oluyorlar ve bu yüzden hayatımda olanı biteni bilmeye hakları var. Ünlü biri olmadığım için, magazin kaygım yok.

Sevgili dostlar, 1 seneyi aşkın süredir birlikte olduğum sevgilimle, yollarımız ayrıldı. Oturduk, konuştuk ve bitirdik. Doğal olarak, kendimi biraz boşlukta hissediyorum. Henüz kimseyle dertleşemedim. Olay, kalp ve beyin arasında kalma olayı. Kararı kalbim verseydi, kesinlikle ayrılmış olmazdık. Yani beynim verdi kararı. Çünkü beynim, kararı kalbime bıraksaydı, kalbim daha da yorulacaktı ve eninde sonunda bu sonuç yine meydana gelecekti.

İsim vermiyorum, ama soranlara çok teşekkür ediyorum. Söylediklerinden bir cümle vardı "Biz melankolik yazı okumak istemiyoruz". Merak etmeyin, o dönem bitti. Melankoli yok artık. O'nu önceki sevgililerimle eş tutmasam bile, ilk kez ayrılık yaşamıyorum. Hepsini bir kefeye koyma olayı gibi oldu belki de bilemiyorum. Ama 874983269 kızla sevgili olmuş bir adam değilim. Hiç biri hakkında da kötü konuşmadım. Ama kötü konuşmamak benden kaynaklanan bir şey değil. Kötü konuşmamı gerektirecek bir şey yaşamadım çünkü.

Yan tarafta "Şiirlerim" başlığı altında görebileceğiniz herşey, ayrılık sonrası yaşadığım boşluk anlarında, kısacası ben melankolik bir insanken yazılmış şeyler. Ve uzun süredir takip edenler bilir ki, uzun zamandır öyle birşey yazmadım. Çünkü gerekli duygularım yoktu. Mutluyken şiir yazamadığımı da her fırsatta söylerim.

Kısacası durum böyle canlarım, biten bir ilişki, duygusal boşluk. Öncekiler kadar uzun sürmez, çünkü neler yaşicam, nelerle karşılaşıcam, neler hissedicem az çok biliyorum.

Durum budur canlarım. Seviyorum sizi.

4 yorum:

  1. Kalbinle beynin arasında kalıp beyninin dediğini yapmak çok zordur. Bu zorluğu seçtiğine göre vardır bir bildiğin ve böyle olması gerekiyordur diye düşünüyorum. Demişsin zaten kalbimi dinlemiş olsam bu sonuç yine olacaktı diye. Aslında buna emin olamazdın desem haddimi aşmış olur muyum? Yine de ölçülüp biçilip alınmış bir karar gibi gözüküyor. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  2. haddini aşma gibi bir şey söz konusu bile değil bu blogda. o açıdan rahat olabilirsin. Belki de emin olamazdım haklısın ama, olan oldu artık. Dediğin gibi, hayırlısı.

    YanıtlaSil
  3. iyi olmalısın zaten..
    ama senin her yazın sağlam edibüdüm:)
    mizahi,durgun..hepsi şahane:D

    YanıtlaSil