Haziran 20, 2011

Facebook Saçmalıkları Vol. 98237498327

Yukarıda gördüğünüz resim, tarafımdan alınmış bir sıkrinşattır. Zaten altında da benim yaptığım yorumu görmeniz mümkündür. Efendim daha önce bu tip yazılar yazmıştım. Bir ünlünün ismi yanlış yazılmıştı ve ona rağmen binlerce kişi "like" yapmıştı sayfayı.(Bkz; Jim Carry) Şimdi burada da bir anket açılmış, Türkiye'ye gelen en iyi futbolcu kimdir falan filan diye. Ama bu konuda anket yapacak birine göre çok az şey biliyormuş arkadaşlar. Alex de Souza ismi dışındaki tüm isimler yanlış.

"GEORGİ HAGİ"
Büyük İ harflerini söylemiyorum bile artık. Alıştık bunlara. Ama kaynaklara bakarsanız, Hagi'nin adı iki şekilde geçiyor. Ben de emin değilim aslında. Ama "George" ya da "Gheorge" olarak geçiyor. Ama kesinlikle Georgi, yani "Corci" değil.


"RİCARDO QUARİSMA"
Büyük "İ"ler. Ayrıca adamın adı Quarisma değil, Quaresma. Karizma kelimesine yakın diye mi Quarisma demişler onu da bilemiyorum. Ama yanlış yani.


"İBRAHİM YATTARA"
Bu adam Türk değil. İbrahim Tatlıses'in "İbrahim"i değil yani. Adamın adı : İbrahima Yattara. Madem anket yapacaksın, önce bi araştır, önce bir adamların adına bak dicem ama, yok arkadaş yok.

Zaten anketi açan sayfa da, Hay-A.q diye bir grup. Gruba tıkladığınızda, grup fotoğrafına baktığınızda, kendilerinin yaptığı böyle yazılı mazılı bir görsel var. Orada da soru ekleri ayrı yazılmamış gayet. Yani bu futbolcu adlarının yanlış ve saçma yazılmasına şaşmamak gerek

İşte bu sayfanın görseli.
NOT : Ayrıca zaten bu anketler çok saçma. İstatistikleri alt üst edip de, Türkiye'deki en iyi yabancı futbolcu olduğunu defalarca kez kanıtlamış bir futbolcu var. Kim olduğunu sormaya gerek bile yok, tabii ki Alex de Souza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder