Haziran 04, 2011

Ey Dostlar, Bana Bir Akıl Verin

Ya arkadaş, şu pastaya şaşırmaktan asla vazgeçmem ya. Ya bu nasıl bir şeydir, kim bulmuş bunu o kadar merak ediyorum ki, anlatamam size ya.

Hiç unutmam, ilk yediğimde, daha doğrusu ilk yiyeceğim zaman, geldi önüme işte. Aaa dedim bu ne böyle? Dediler ki Ispanaklı pasta. Hadi ordan dedim kendi kendime. Bir pasta nasıl hem ıspanaklı hem de pasta olabilir? Ya da içinde ıspanak olan bir şey nasıl olur da pasta olabilir? Yani ıspanak, gayet bir sebze. Temel Reis'in yiyip de kaslarını ortaya çıkarıp Kabasakal'ı altedip, Safinaz'ı kurtardığı, Barış Manço'nun bizlere yememizi tavsiye ettiği bir bitki, bir gıda, bir bitkisel gıda. Yani pastada olması ilk başta çok garip gelmişti ve yemem falan diye itiraz etmiştim. Ama beni iyi tanıyan annem, ısrarla, yememi sağlamıştı. Tanrım! Nasıl bi lezzetti o öyle?

Yani şimdi gerçekten garip geliyor abi, böyle buram buram ıspanak tadı beklerken, üstüne kremşanti yerine sarımsaklı yoğurt koysaydık falan diye düşünürken, bu kadar mükemmel bi lezzet insanı çok şaşırtıyor.

Buradan yetkili mercilere sesleniyorum : "Bu kafada ilerleyerek, mor olan bişey varya hani, lahana sanırım, onunla yapsak bunu? Rengi mor olsa, ama lahananın tadı bulaşmasa hiç? Olur mu öyle bir şey?"

Bayan arkadaşların, Seray Usta ve Vehbi Usta'nın cevaplarını da bekliyorum? Oluru varsa lütfen söyleyin.


Patates'in pabucu ıspanak yüzünden dama mı atılacak? Dama değil, tavla atılacak. Bööö. Mucks.

Edit : Safinaz yerine Fadime yazmıştım a.q :D

6 yorum:

  1. şimdi efenim bu ıspnaklı pasta olayını pastacı abilerimiz yıllardır milletimize itelemekte fıstıklı pasta diye bunu malesefki biliyoruz :D
    he lahanalı olurmu denemek lazım :D hatta denenebilir diyip sözü pastacımız seray ustama bırakıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ediyor, seray usta'nın yorumunu bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  3. bomba bu yaa.. geçen yaptım ayıptır söylemesi :D resmini çekesim geldi hatta :D
    ama hala bu güzel pastanın-kekin "artık her neyse" güzel olmadığını,koktuğunu düşünenler varrr..yemelilerr :)

    YanıtlaSil
  4. nil en kısa zamanda yapıyorsun, marpuç'a getiriyorsun ve yiyoruz :D

    YanıtlaSil