Mayıs 24, 2011

İşsazı İssinin İssassız



Her seçim dönemi aynı şeyleri yaşamaktan bıktım ya. Biraz orijinallik ya, nolur biraz marjinal olun. Ya da çıkın biriniz Amon Amarth açılımı falan yapın, parti araçlarında onlar çalsın da, zıplayarak uyanmayalım yatağımızdan. Her sabah, saat 9 buçukla 10 arası, düzenli olarak, MHP'nin arabası bizim kapının önünden geçiyor. Ama bu nasıl bir sestir anlatamam size ya. Ak sakallı dede görmüş gibi, Karabasan bana atlamış gibi zıplayarak uyanıyorum. Sevgili MHP, biraz da metalci gençleri düşünsen de Sabhankra'yla anlaşsan nasıl olur? Parti müziklerini onlar yapsa, ya da hazırlardan kullansa. cCc Metal \m/

Her kim kazanırsa kazansın, gönüllerin birincisi Devlet Bahçeli'dir. Eğlenceli oldu aslında bu seçim dönemi. Püskevitler, Toz Şikerler ve İşsazı İssinin İssassızlarla çok güzel ve komik geçti. Mizahlık malzeme bol.

Ayrıca parti liderlerinin birbiriyle bu çocuk gibi atışmaları falan yok mu, tam ülkeyi terketme sebebi. Bi seçim döneminde de şöyle bişey deneseler : Kimse ülkeyi dolaşmasa, bayrak olmasa hiç, parti arabaları dolaşmasa etrafta kafa zikmek için, hiç propaganda olmasa, paraları da ceplerinde kalsa. Çünkü arkadaşlar, ne yapılırsa yapılsın sonuç değişmiyor işte. İki dönemdir değişmedi, bu dönemde değişmicek. Genç nesilin büyüyüp CHP'ye oy verme ve CHP'nin AKP'yi geçme ihtimalini düşünürsek, AKP bir dönem daha iktidar olacak. Evet, bu sene oyları düşecek, ama yeterli olmayacak bence. Duruma göre bu entry'i 13 Haziranda Delete yabaaacağm.

Aaa, pardon ya, ben 13 Haziran'da yokum ki, final haftası biter bitmez, Şile'ye kaçıcam iki gün stres atmaya. Aaa, oy da kullanamıcam, amaan çok da matah bişey sanki, kullanmam olur biter.

Saygılar, Sevgiler. Allah parti araçlarını sizden uzak tutsun.

Patatesin kilosu 1 Allah Kuruşu.

1 yorum:

  1. Bildiğimiz gibi hala insanları ot ve fikirsiz yerine koydukları için ya tüm bunlar,deli olunmayacak gibi değil.Benim fikrim,cismim zaten bellidir yani,öttürdüğünüz parti türküleriyle fikrim mi değişecek,gürültü kirliliğiniz bana cezbedici mi gelecek.. tseh :D

    Bence de uzak olsun o parti arabaları ya,nolur bee :/

    YanıtlaSil