Nisan 19, 2011

"Su" Diyemeyen Gencin Suçu Ne?

Küresel ısınma beni de etkilemeye başladı. Doğrusunu söylemek gerekirse, birşeyden etkilendiğim kesin ama, ne olduğunu bilemedim. Herşey küresel ısınmadan etkilendiği için de, boku ona atmaya karar vermişim. Bir anda oldu. Şimdi küresel ısınmanın suçu var mı yok mu sorgulamayacağım. Yoksa Fatmagül'den ne farkım kalır?

O kadar saçma birşey yaşadım ki. Nasıl unuttum onu hiç bir fikrim yok. Hani insanın vücudunun büyük yüzdesini oluşturur. Büyük yüzdesi dedim, tam bilmiyorum çünkü. Gerçi %67.78 derdim, küsüratlı sallardım ki salladığım anlaşılmasın ama, yapmadım öyle bir şey. Sonra bu bahsettiğim şey işte, yakında onun için savaşlar çıkacak. Günümüzde git gide azalmakta falan. Günde 2 litre falan tüketmeliyiz. Onsuz yaşayamaz insan. Bak ne olduğunu hemen anladın. Tabii ki de "SU".

İşte çok kısa bir zaman önce -yaklaşık 1-2 saat-, onun adı aklıma gelmedi. Kardeşime "Bana su getir diyemedim." Bu nasıl bir bilinç kaybı bana açıklayın ya.

-Sena, mutfağa gidiyosan bana şey getir, eee....
+Ne getiriyim?
-Ya hani varya içiyoruz
+Kahve mi yapiim, öffff.
-Hayır lan sürekli içiyoruz ya, beyaz, amaan renksiz, neydi adı *mına koyim ya
+Su mu?
-Heh evet su, su getirsene.
+shaudhasjkfhnaslkjnfaklsmdklamd
-Dalga geçme lan!

Yorumu size kalmış.

Patates, merak etme, seni unutmam asla.

4 yorum:

  1. Bu diyalog yine iyi şimdilik :D

    -Sena, mutfağa gidiyosan bana şey getir, eee....
    +Ne getiriyim?
    -Ya hani varya içiyoruz
    +Kahve mi yapiim, öffff.
    -Hayır lan sürekli içiyoruz ya, beyaz, amaan renksiz, neydi adı *mına koyim ya
    +Su mu?
    -Heh evet su, su getirsene.
    +Abi iyi de su bitti.ne zamandır içemiyoruz hani,acaba ondan mı unuttun ki ?
    -Dalga geçme lan!Valla mı ?!

    "Böyle diyaloglar görmediğimiz sürece her şey normal sörcınım,korkma :P "

    YanıtlaSil
  2. aaahuahauhauhauauhauha allah korusun ya :D

    YanıtlaSil
  3. bazen hepimizin başına gelir kanka bide şu modeli var bilirsin : -Alüminyum şirketi
    +ney ney?
    -A.Ş Alüminyum şirketi değilmi nan?
    +Anonim Şirketi lan o kasnmcajnf

    Allah şaşırtmasın :D :D

    YanıtlaSil
  4. off kanka o gün ne gülmüştüm ya, hatırlattın yine amk ya :D

    YanıtlaSil