Nisan 18, 2011

"Bir Hintliden Daha Kötü..." - (Best of)

Evet bir çoğunuzun beklediği an geldi. "Bir hintliden daha kötü..." diye başlayan cümlelerim, git gide çoğaldı ve artık bir best of oluşturma zamanı gelmişti bile. Bilmeyenler varsa, turizm sektörünün içinde Hintli insanlarla çalışa çalışa neler çektiğimi bilmeyebilir, ama olayın özü budur. Çalışırken, onları gözlemledim ve çıkardığım sonuçlar ilginçti. Şimdi ilk 5'e bir göz atalım.

  1. Bir Hintliden daha kötü birşey varsa, o da iki Hintlidir : Konuyla ilgili ilk söylediğim cümle buydu. Hani 1 simit 1 lira, 2 simit 2 lira hesabı vardır ya, bu da öyle birşey. Hani 2 tane aldın, 2.nin %50'sini öde falan yok yani. Bir adet hintliyi, her zaman iki tanesine tercih ederim yani. Bu konuda denecek daha fazla bir şey yok. 
  2. Bir Hintliden daha kötü birşey varsa, o da "Do I know you from somewhere?" diye soran bir Hintlidir : Sorunun cevabının "Yes" diye başlamasından bile çok korkarken, yakın gelecekte biraz daha sonra "Ben Hindistan'a gittiydim ya, belki orda görmüşsündür" diye devam bile edebilir. Aslında çoğu zaman, "Sen kimsin lan, beni tanıyacan, nerden tanıyacan be denyoo!" diye atarlanasım gelir ama, kendini frenlemek önemli bişey tabii ki, işten kovulmamak açısından. 
  3. Bir Hintliden daha kötü birşey varsa, o da Hintlilerden nefret eden birinin sevgilisinin soyadının "Hindistan" olmasıdır : Evet bahsi geçen, hintlilerden nefret eden biri, benim. Sevgilim var hem de noolcak? Evet soyadı da Hindistan. Peki sizce bu bir tesadüf mü ya da bi tevafuk mu? Peki ya, resmi olarak çıkmaya başladığımız an, 18 Mart 2010 gecesi, bir tekne dolusu Hintliyle, İstanbul Boğazı'nın ortasında olmam nedir? Bu da mı tesadüf? Bu da mı tevafuk? Bu da mı gol değil sayın okur, bu da mı gol değil? Ya kesinlikle, ben hayatımda ya da kaderimde, hintlilerle alakalı metafizik olaylar var, yani bilim açıklayamaz bunları ya. Bu kadar tesadüf fazla.
  4. Bir Hintliden daha kötü birşey varsa, o da "If I come again, I will call you" diyen bir Hintlidir : Adama bak ya, kanka moduna girmişiz, haberimiz yok. Gerçi bunu bana diyen Hintli sevdiğim nadir Hintlilerdendi ama, yine de Hintli. O yüzden üzgünüm dostum, tekrar geldiğinde arasan bile açmayacağım, açsam bile, okul var yeaa falan gibi bahanelerle seni ekeceğim. 
  5. Bir Hintliden daha kötü birşey varsa, o da restorandayken, içinde dana eti bulunan şeyler yediğim zaman bana nefret dolu gözlerle bakan bir Hintlidir : Daha insan olarak bazı şeyleri bünyesine oturtamamış ve inançlar yüzünden başkalarını yargılayan gerizekalıdır. Herkesin inancının kendine olduğunu, kimseyi bu sebeple yargılayamayacağını öğrenememiş, yontulmamış bir odundur. Sanki herkes onun inanmak zorunda olduğu şeye inanmalı, onun taptığı şeye tapmalıymış gibi. Böyle insanlar görünce sinirleniyorum yahu. Bi de bunu yapan adam sih. Yani inanışına göre, hiç bir şekilde, saçını ve sakalını kesmez. Sih olduğu andan itibaren, ömrünün sonuna kadar, saçına ve sakalına dokunmaz. Şimdi ben onu yargılasam nasıl olur? Götümdeki kıllar gibi sakalın var desem falan? Bence hiç güzel olmaz. O yüzden demeyeceğim. Hiç bir zaman sivri dilli olmadım, olmayacağım da. 
İşte böyle gençler, daha ne sözler var aslında ama, en açıklayıcı olanlar bunlar şuanda. Allah kimseyi Hintliyle terbiye etmesin.

Patates'ten daha güzel bir şey varsa, o da Patates Püresidir.

5 yorum:

  1. krizlere girdim okurken sevdiceğim amaa yanlış anlaşılmasın ben hintli değilim çerkezim:)döktürmüşsün yinee amaa maşallah maviş<3

    YanıtlaSil
  2. oyy maviş demiş banaa, teşekkür ederim sevgiliiim :*

    YanıtlaSil
  3. Dostum gecen hafta bizimle olma sansın olsaydı ilk beşi onbeşe kadar sürüklerdin diye tahmin ediyorum....

    YanıtlaSil
  4. şimdi adsız olduğundan dolayı kim olduğunu anlayamadım fakat, geçen haftadan kasıt şu 200 kişilik operasyonsa, vizelerim sayesinde yırtmış oldum :D

    YanıtlaSil
  5. süper kanka ellerine sağlık valla seni biyerden tanıyomuyum olayına koptum özellikle :) Racism? diye soran olursa Hell Yea! diye yanıt veriniz :D

    YanıtlaSil