Mart 12, 2011

Surtur Rising

İbnenin teki beni albüm linki verdiğimde şikayet ettiğinden beri, çok nadir albüm yorumu yaptım. Ama bu albümü yorumlamamı, o ibne bile durduramaz!

Aylardır bekliyordum bu albümü. 28 Mart'ta çıkacaktı aslında ama, nete erken düşüyor hep işte. İndirdim dinledim ve çıktığı anda kaç paraysa bayılıp orijinalini de edineceğim. Sonuçta fikir sahibi olmadan orijinale para vermek istemem.

Şimdi dinleyenler bilir ki, bi önceki Amon Amarth albümü, Twilight of a Thunder God, çok çok muhteşem bir albümdü, içinde "vasat lan bu" denilebilecek bir şarkı dahi yoktu. O albümle, gelecek albüm için beklentileri çok çok çok yükselttiler.

3. kez dinliyorum şuan albümü. Bir kaç şarkıyı çok güzel sindirdim. Mükemmel şarkılar. Melodik olarak önceki albüme göre biraz eksik, yani sert riffler daha yoğunlukta. Ama tabi bu albümü kötü yapmıyor. Adamlar yine diyar diyar Vikingleri yaşatıyor size gözlerinizi kapadığınızda.

Albümdeki en ilginç şey ise bonus track. System of a Down'ın Aerials şarkısını coverlamışlar. İlk başlarda müzik normal, orijinal halindeki gibi. Vokal brutal sadece. Ama sonlarında kendi yorumlarını katmışlar ve müthiş olmuş.

Sonuç olarak, fırsatı olan mutlaka dinlesin ve beğendiği takdirde, gidip orijinalini de alsın, adamların emeğine yazık etmesin.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder