Mart 31, 2011

İki Sevgili Ve Üçüncü Tekil Şahıs

Geçen okuldayken, Kansu Başkanımla beraber gözlemledik bu olayı. Önceden de görmüştüm, çok şahit olmuştum, oradaki arkadaş durumuna da düşmüştüm, neden bunu yazmıyorum ki dedim sonra.

Şimdi ilk olarak arkadaşı eleştireyim. Ulan iki sevgili belki başbaşa kalmak istiyolar. Hadi tamam biraz oturdun yanlarında ama, sonsuza kadar da orada kalmana gerek yok. Belki çocuk kızı çok özledi, öpecek, koklayacak, bi kalkıver ordan. Yok, illa oturacaksın. Yani özel hayata biraz saygı durmak gerekir. Sürekli konuşursan, hiç susmazsan olmaz. He bizim gözlemlediğimiz farklıydı. Orada yaklaşık, 1 saat oturduk. Yan basada çift var, bir de arkadaş. Çift kendi halinde takıldı, arkadaş da 45 dk boyunca telefonunun tuş kilidini kapatıp açıp durdu. Sonrasında çok sıkılmış olacak ki, çıkardı ingilizce worksheet (workshit : Dilşad'a selam olsun) çözmeye başladı.

Çifti eleştirecek olursam. Ulan madem arkadaşınız yanınızda, bi yiyişmeden durun abi. Yani geniş insanlar olabilirsiniz, rahatsız olmuyor olabilirsiniz ama, belki arkadaşın sevgilisi yok, onun yarasını deşip duruyorsunuz. Hayır yiyişecekseniz de, müsaade isteyin, kalkın oradan kuytuya gidin. Yani imkansız şeyler değil bunlar. Ve arkadaşınızın sıkılıp da, buna rağmen kalkmayıp, telefonuyla uğraşmasına göz yummayın, arada bir laf atın. O gün o gördüğümüz kızcağızın ağzını bıçak açmadı hiç ya. Tek kelime bile etmedi.

Yani ne diyoruz, bir çiftin yanında ya takılmayın, ya da az takılın.
NOT: Benim arkadaşlarım üzerine alınmasın. Sevgilimle ben arkadaşlarımızla takılmayı seviyoruz.

3 yorum:

  1. bir de şöyle bir model vardır ki ; çiftlerden biri hep kasar kendini sevgiliyle buluşacağı zaman.Ve illa seni de yanında ister.
    "-ya hadi gel ne olacak ; berkecan ve ben seninle vakit geçirmekten çok keyif alıyoruz ."der.
    sen de gidersin bin bir zorla.ama berkecan zannettiğimiz gibi hoşnut olmaz bu durumdan ve ortada kalakalan sen olursun :D
    bahsettiğin her iki durum da zor olabiliyor zaman zaman haklısın :D

    YanıtlaSil
  2. nil belli bi süre sonra sana bu yorumlarından ötürü ödül vereceğim. blogumun en sadık takipçisisin.

    YanıtlaSil
  3. ehehe,güzel ama :D her zaman ;D

    YanıtlaSil