Mart 23, 2011

Etam İç Çamaşırı Defilesi (+18)

Şimdi sayın iç çamaşırı üreticilerine sesleniyorum. Bir iç çamaşırı defilesi yapacaksan, yap abi yani ne diyebilirim ki? Aslında asıl sözüm bunu Msn Messenger'in internet sitesinde, "Haberler>Erkek" kategorisine koyan yetkililere. ETAM isminde bir defileyi sen öyle koyarsan, ben bu isimle ilgili espri de yaparım, bu ismi yanlış da anlarım ve hatta "A* dediğin etten olur lan, neyden olcak başka, bide etam demişler" diye çirkinleşebilirim de. Bu konudaki yeterli duyarlılığı bekliyorum sizlerden. Ama şunları da söylemeden edemeyeceğim. Tamam, reklamınızı yapın falan ama, şimdi yarın çıksa, bir erkek iç çamaşırı defilesi olsa, adı da, KIKIRDAKPİPİ olsa, bunu da "Haberler>Kadın" bölümüne koyacak mısınız ki? He eğer, tamam derseniz, susarım.

Son olarak da, iç çamaşırı defilelerinin saçmalığını dile getirmek istiyorum. Abicim, adı üstünde, "iç" çamaşırı, içine giyiyorsun yani. Tamam çok beğendin, bikaç bin dolar verip aldın bi kaçtane külot falan. Sonra dışarı çıkıcaksın, pantolonu tişörtü giydin üstüne. Eee? "Benim iç çamaşırım Etam, biliyo musun?" mu diyeceksin millete. Bunları sergilemek çok saçma bence. Ama bu konuda, "Bırak sergilesinler de, gözümüz gönlümüz açılsın" diyen hemcinslerim de olacaktır. Onlara da saygılarımı sunarım ve Türkiye'de düşünmenin bir özgürlük olduğunu, bu yazdıklarımın da benim nâcizane düşüncelerim olduğunu söylemeyi borç bilirim. Saygılar.

Patates etten olsaydı ya?

2 yorum:

  1. Kadın iç çamaşırının internet haberlerinde "erkek" kategorisi altında yayınlandığı tek ülke Türkiye olsa gerek(!)

    YanıtlaSil
  2. kesinlike katılıyorum ato

    YanıtlaSil