Mart 26, 2011

Başımın Üstünde Yerin Var Yumurtalı Sandviç

Şu adamlara hayret ediyorum ben. Sadece simitçi olmuyor bunlar. Çok ağır kokan, yumurtalı sandviçler ya da çiğköfte falan da satıyorlar. Ama o ağzına kadar dolu tepsiyi nasıl kafanın üstünde tutup da yürüyosun be abicim? Hayatımda en çok şaşırdığım şeylerden birisi de bu benim ya. Bizim burda var bitane. Özellikle yaz aylarında, sandviçlerini satmak için sokak sokak gezer. Küçükken sormuştuk abi nasıl tutuyorsun sen bunu böyle kafanda falan diye. Tepsiyi havaya kaldırmak suretiyle, tepsinin altının tam ortasında, kafasının hizasına denk gelen, kocaman bulaşık süngerini göstermişti. Tabi bundan hiçbirşey anlamayıp, tekrar sormuştuk nasıl taşıyorsun abi diye. Adam da bize, bu sünger varken siz de taşırsınız deyip uzaklaşmıştı. Sonra ben evde çok denemiştim, ama süngeri yapıştırmıyordum tepsinin altına annem döver diye, yapıştırmayınca olmuyordu. Yani sünger varken hepimizin taşıyabileceği iddiasının gerçek mi yalan mı olduğunu asla öğrenemedim ve öğrenemicem de sanırım.

Saygılar.

Patates taşınır mı ki kafada?

3 yorum:

  1. taşınmaz ya,adamlar doğuştan yetenekli bence.olabilir yani.

    YanıtlaSil
  2. ya adamlar harcanıyolar resmen nil :D

    YanıtlaSil