Mart 06, 2011

Başlık

Aslında şuan, bu siteye erişimin engellenmesi kararını alan mahkemeyi, mahkemeye verebiliriz. Çünkü siteyi açtığımızda, karşımıza sadece şu çıkıyor :

Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.

Tamam, engellemişsin, bunu da belirtmişsin, güzel. Ama altına bi iki satır daha yazsaydın? Hani neden engelledin? Bizim suçumuz ne falan diye iki satır karalasaydın. Yani demem o ki, hiç bir sebep belirtmeden nasıl yapılabilir abi böyle bişey?

Konunun, sıcaklığını yitirdiğinin farkındayım, herkes elbet açılcak diye düşünüyor zaten. Ama ben bunu kaldıramadım abi henüz ya. Dışarda birşey gözlemliyorum, eve geliyorum heyecanla, firefox'ta kısayol simgelerinde, facebook ve twitter'dan sonra üçüncü sırada yer alan, blogger simgesine tıkladığımda, bu engellemeyi belirten yazıyla karşılaşıyorum. Sonra diyorum lan, Tumblr'a yazsam? Yok yok, facebook'a yazayım? O da olmaz. Alışkanlık işte ya, buraya yazmam lazım illaki, sonra nereye aktarırsa aktarıcak o. Ama ilk buraya yazacam abi, başka yolu yok bu işin.

Cumhurbaşkanı da olaya el atacağını söylemiş. Umarım lafta kalmaz ve ülkemizde az da olsa özgürlük parçacıklarının olduğunun farkına varırız.

Saygılar.

4 yorum:

  1. yahu edibüd, sen yazıyorsun, ben okuyorum, ben de yazıyorum falan, e hani kapanacaktı? ben hiç bir blogta o yazıyı göremedim de??

    YanıtlaSil
  2. hayır bak stil direktörü, ne biliyim pride falan dururken bu naçinaze sorumu da sana sordum, değerini bil :D hayır kendim de şaşırdım da bi an :p

    YanıtlaSil
  3. dün bende çıkmıştı o yazı. şöle açıkliyim sana, belirli bi IP aralığını engellemişler. yani bi blog bi gün kapalıyken ertesi gün açık, bi gün açıkken ertesi gün zönk diye kapanabilior. doğal olarak 4 milyon blogu tek tek kapamaya uğraşmamışlar. en kısa böle açıklayabiliorum.

    ya da 4 milyon tane kibriti bi ateşe atıolar. ama mesela bu ateş o kadar kibriti yakmak için yetersiz. kimisi yanıo, kimisi yanmıo. ve o cılız ateşin üzerine işememiz yakındır!

    not: cips yerken bir elim yağlıydı ve bu kadar şeyi tek elle yazdım :D

    YanıtlaSil
  4. :)) saol. anlamazsam diye örnekle açıklama falan, süper olmuş :) ama gerçekten

    YanıtlaSil