Mart 21, 2011

Altın Klozet Olsa Ne Yazar?

  • Yeşil erik çıkmış. Kilosu 300 TL'ymiş. Zaten bu fiyata evine 2 kilo erikle gidebilecek bir babayiğit olduğunu sanmıyorum. Ama Allah karısı hamile olup da, yeşil erik aşerenlere kuvvet versin. Hayır beline değil, cebine kuvvet. Hem beline niye kuvvet olsun ki zaten? Beline kuvvet olmuş da, çocuğu yapmışsın zaten, çocuğu yaptıktan sonra kuvvet sadece cebine lazım.
  • Aref. Yo dostum yo, Aref'i peygamber ilan etmicem merak etme. Ama bu yapılan eleştirileri çok yersiz buluyorum. Israrla bunu üzerine gitmek istiyorum. Aslında yapmıyomuş olm, hileli bunlar falan diye, kendi egolarını okşayan insanlara seslenmek istiyorum. Lütfen ilüzyon kelimesinin sözlük anlamını falan araştırsınlar.
  • Shuffle takılayım diyorum, aynı grubu dinlemeyeyim sürekli diyorum. Ama Winamp sürekli bu düşüncemi, bu isteğimi, bunu uygulamamı sabote ediyor. İlk bitane şarkı açıyorum, ikinci şarkı, Lamb of God çıkıyor. Sence ben Lamb of God duyduktan sonra başka grup dinler miyim? Ya ondan sonra, daha düşük kaliteli bi grup çıkarsa? O shuffle'dan hayır gelir mi? Hayır. Gelmez. Hayır gelmez.
  • Shuffle demişken, bi de bu shuffle modda, POS - Sisters gelince, çok üzülüyorum abi. Böyle ne iş yapıyosam, onun içine sıçılıyo kalıyorum böyle. Ya da sabah evden çıkmışım, okula gidiyorum. Böyle pozitifim ama baya. Seke seke durağa gidiyorum. Bu pozitifliği taçlandırsın diye Tell me you don't know açmışım POS'tan. Ama şimdi çalma listesinde, Road Salt olduğu ve mod shuffle olduğu için, tell me you dont know'dan sonra Sisters bi çıkıyor, haydi bakalım, git de derse gir. 
  • Angelina göz kamaştırıcı şekilde Johnny Depp'in karşısına çıkar ve Depp'in verdiği tekpi şu şekildedir : "Fuck!"(Lanet Olsun!) - Tourist
  • Fakülte'nin kısaltması boş yere "Fak"(Lanet) değil.
  • Beni özel güçlerimi kullanmaya zorlamayın lan. Skişik güçlerim var benim! Ama arkadaşların dediği gibi, umarım başkalarının eline geçmez. 
  • "Ya göründüğün gibi ol artık Berke". -Berke'nin sevgilisi.
  • Kulaklık kullanarak telefonla konuşanlar, illaki mikrofonu ağzınıza tutmak zorunda değilsiniz aslında, biliyor musunuz? Hani o ağzınıza yakın biyerde dursa bile, sesi alıyor, mikrofon ya o hani. Belirtmek istedim. Ama mesela isminiz Yasemin A. falan olabilir ve kulaklıkla konuşurken, telefonu da telsiz gibi ağzınıza tutabilirsiniz. Aman diyim, uzaktan gelen görür, dalga geçer, çiköfte boğazınızda kalır.
  • Ne zaman ki, "Uzun saçlı erkekler için şampuan" çıkar, o zaman kadın erkek eşitliğine inanırım.
  • Zengin bi adam parasını napcağını şaşırmış.Altın klozet yaptırmış.O günden sonra hep altına sıçmış.Sonsuza kadar mutlu yaşamış.
  • Sercan çıkar, huy çıkmaz.
  • En ufak boşluğumda yatağımı toplayan ananem için kampanya başlatalım mı lan? gımadokunma diye link yayalım heryere. Belki görür de insafa gelir. Yataktan kalkıp su dökmeye gidiyorum, bi bakıyorum, yatağımın yerinde yeller esiyor. Elele verirsek buna bir dur diyemeyiz, ananemde hepimize atabilecek kadar terlik var, sizi de yakamam, seviyorum sizi.
  • Ananem demişken hayatın sırrını da çözmüş. Geçen kardeşime "KanalD'yi aç bakem çocim, Fıtmagül vaa mı?" dedi. Bunu duyunca ben de dedim ki; "Anane, madem bu kadar izliyosun bunu, söyle bana, Fatmagül'ün suçu ne?". Verdiği cevap sonrasında gülme krizi geçirerek odayı terkettim, 5 dk sonra da evi (dışarı çıkıcaktım zaten). Neyse, cevap şuydu : "Kızın bi suçu yok çociğim, hep o zengin piççlerinin bok yemesi, eşşeoğlueşşekler."
  • Inkılap hocam bi derste dedi ki, "İsviçre çok fazla savaşlara katılmamış bir şehirdir" İstanbul ne o zaman hocam? Köy mü, kasaba mı? Bi de bunlar fakülte bitirmiş insanlar yaa deyip de kadını itin götüne sokmicam tabii ki, o kadar derse giriyolar lan, yorgunluktan olur böyle hatalar, kıyamam. Ama yine de komik.
  • yarimi ellere gelin etmişler.
  • Şimdi diyeceksin ki, ben bu yazdıklarını biliyorum zaten, görmüştüm. Evet twitter'a yazmıştım. Sevdiğim bazı şeyleri buraya da aktarmak istedim. Suç mu yani? Alala. Türk Eğitim sistemini örnek alıyorum belki sürekli aynı şeyleri işleyerek.
  • Son bir şey, herkes yazılarımın sonunda neden patates'le ilgili birşeyler yazdığımı soruyor. Anlamadınız mı lan? Anlayın banane, bilenler bilmeyenlere anlatsın. 

Patates dediğin nedir, ben senin için ölmeyi göze almışım.

(Bigün Patates Hits diye bir blog yazacağım.)

4 yorum:

  1. IamX at telefonuna arada çalsın,yeni keşfettim,yolda filan özellikle sağlam kayar yavrum,twittlerine kurban...Bir de yatak konusu var,ben 23 yıldır anneme odama biri girmediği sürece yatağımı toplamamısını rica ettikçe ters tepti,üstüne katlanır yatağımı topladıktan sonra kapatmaya başladı,ben de ülkeyi terkettim,en kesin çözüm ato:* heryerinden öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kolaj yapmışsın:D
    iyi olmuş,güzel olmuş:D
    özellikle erik ve aref konusuna katılıyorum.
    son olarak johnny nin tepkisi beni de benden almıştır:D hahaha:D

    YanıtlaSil
  4. ülkeyi terketmek iyi fikir ato :*

    kolaj candır nil, erik de candır, johhny de angelina da candır, aref'i bilemem :D

    YanıtlaSil