Mart 19, 2011

18 Mart 2011 Gs- Fb Derbisi

Futbolla ilgili çok yazmam bilirsiniz, ama bu maç yazmaya değerdi.

Öncelikle Marpuç Cafe'de izlediğimiz maç için, oradaki atmosferi sağlayan renkdaşlarım ve Gs taraftarlarına, tüm çalışanlara ve daha maç bitmeden bizimle dalga geçen koyu Galatasaraylı Serkan Bey'e kişisel olarak, ayrı ayrı çok teşekkür ederim.

Şimdi gelelim maça. Neresinden başlasam bilemiyorum. Hakan'la yaptığımız totemlerden biri olan "forma giymemece"yi maçtan çok önce uyguladık zaten. İlk yarıyı eski Fb oyuncusu Kazım'ın golüyle 1-0 geride kapattıktan sonra, inanılmaz moralimiz bozuldu ve yer değiştirme totemimizi uyguladık, herkesin yerlerini değiştirdik. Zaten en büyük totem olan aramızdaki tek Gs'li "Mesut" da devredeydi.

1 gol atıp, 3 kere gol sevinci yaşayan Gs taraftarlarına çok güldük bi kere onu söyleyeyim. Gooool diye ayağa kalktılar, ofsayt bayrağını görünce, onlar oturdu, biz kalktık ve anlamsızca Goool diye bağırdık, "Arena'dan gol haberi mi var?" diye, geçen sezonki yanlış şampiyonluk kutlamamız ardından düştüğümüz komik durumun intikamını aldık.

Facebook ve Twitter'dan, hala konuşabilen Galarasaraylı arkadaşları, bir kez olsun sükûnete davet ediyorum. Hala; şandan, şöhretten, asaletten ve Guinness Rekorlar Kitabından bahsedebiliyorlar. Acınızı içinize gömün ve susun allaaşkına ya. Bir kez olsun, sadece bir kez olsun, 90 dk bitmeden konuşmayın ve maç bittikten sonra çamura yatmayın ki, biz de galibiyetimizden zevk alabilelim.

Her iki takım taraftarlarına saygılar sunar, bu yazımı burada bitiririm.

Geçmiş olsun.

2 yorum:

  1. o totemler yok mu o totemler:D
    bugün gelsem mi diye düşündüm sonra dedim ben gidince fener kaybediyor:D (hatırlarsın izlediğimiz maçı.hahah) ben de bir nevi totem yaptım yani :P

    son olarak eline sağlık,hep yaz yaz yaz:D

    YanıtlaSil
  2. evet nil sen gelseydin farklı kaybederdik. bak farkında olmadan ne totemler yapmışız :D şampiyonluğu garantilersek sonraki maçlara gelebilirsin :P

    YanıtlaSil