Şubat 10, 2011

Zayıflama Kampanyası, Ama Tersten.

Facebook reklamları, FAIL konusunda sınır tanımıyor gençler. "49 TL Zayıflama Kampanyası" nedir ulan?
Tamam anladık ürün 49 TL ama, böyle başlık mı olur lan? Sanki 49 TL bir ağırlık ölçüsü birimiymiş gibi.

-Naptın abi? Spor salonuna yazılmıştın nasıl gidiyo?
+İyidir ya, 15TL verdim.
-Hadi ya, o kadar ucuzladı mı spor salonları?
+Yok, öyle değil, vücudumdan verdim 15 TL.
-Abi nasıl işlere bulaştın sen?
+Kampanya vardı.
-Ne Kampanyası be?
+15 TL Zayıflama Kampanyası.
-15TL mi veriyosun?
+Evet, göbekten.
-Spor salonuna vermiyor musun?
+Hayır ne alakası var, yakıyosun, gidiyor.
....

Acaba bu facebook'taki reklamlarda da, gazetelerdeki gibi kelime başına ücret talep ediyorlar da, ondan mı böyle saçmaya kaçıyorlar, bilemedim ben.

-Bu gazete ne kadar?
+35 KG.

3 yorum:

  1. Zayıflamaya çalışan insanlar bu tür reklamlardaki anlam yoksunluğunu beyinlerine iletemeden, o reklamların üzerine tıklamış mı oluyorlar ne?

    :)

    Bknz: Luna.

    -Merhaba bu arada.

    YanıtlaSil
  2. Demek ki kişiden kişiye değişim gösterebiliyor bu =) Mesela ben de zayıflamaya çalışan, ama bunun için hiç bir girişimde bulunmayan bir insan olarak bu tip reklamlara gülüyorum biraz =)

    -Sana da Merhaba, hoşgeldin =)

    YanıtlaSil