Şubat 21, 2011

Twitter Trendleri

Şimdi diyeceksiniz, artık bunadı, yazacak bişey bulamıyor, sürekli yeni icatlarla geliyor diye. Ama yenilik iyidir ya? Yalan mı? Başlıktan anlaşılacağı üzere, bugün Twitter'da şu an, şu saniye Trends'de olan bazı başlıklarla ilgili fikirlerimi yazıcam.

AREF : Şu Yetenek Sizsiniz'deki eleman. Varlığından haberim bile yoktu dün gece Facebook'ta herkesin iletisinde ismini görene kadar. Tabi gündemden geri kalmak olmaz diye, baktım biraz araştırdım. Gerçek bir zihinbazmış kendisi. Az önce ise, dün gece yaptığı gösteriyi izledim. Gerçekten inanılmaz bir şeydi. Hala onun şokunu yaşıyorum böyle bir şey nasıl olabilir diye. Bu noktada ise, yukarıdakinin bazılarına cömert davrandığını inkar edemeyiz. Ayrıca, imajı falan da, yaptığı işe göre çok iyi, gayet uyumlu yani. Yani onu görsem, "Halkla ilişkiler temsilcisi lan bu." demem.Yakın zamanda biletli falan bir gösterisi olursa gitmek isterim mutlaka. Ama o olayı nasıl yaptığı hakkında bir yorumum yok sanıyorsun, yo dostum yo, tabii ki var : "Kesin ip var amına koyim."

BEŞİKTAŞ : Dün Fenerbahçe'ye yenilerek, son 5 gün içerisinde, 4 D.Kiev'den, 4 tane de Fener'den olmak üzere toplam 8 gol yemiş ve bizlere 8-0'lık Liverpool maçını hatırlatmıştır. Beşiktaş'lı kardeşlerime geçmiş olsun dileklerimi sunar, başka maçlarda görüşmek dileğiyle bu başlığı bitiriyorum.

ALEX DE SOUZA : Dahi anlamındaki -de gibi, dâhi anlamındaki -de'nin de ayrı yazılacağını dün bizlere kanıtlamıştır. "Alex topçu mu lan" diyenlere en güzel cevabı, gol krallığındaki tek rakibi 13 gollü Emenike'yi bir maçta s*kip atmış ve 16 gole ulaşmıştır. Zaten Alex aleyhinde kelam eden zındıklar, ya futboldan anlamıyor ya da kıskançlık krizindeki insanlardır. Alex sözleşmesini yenilemeden önce, 2 yıl daha uzatmadan önce, GS ve BJK'lı yöneticilerin, imzalamasa da, alsak hemen diye kapıda beklediği ise su götürmez bir gerçektir. İstediğiniz kadar inkar edin.

FERRARI : Çok lüks, herkesin binemeyeceği bir araba markasıdır. Şaka şaka. Beşiktaşlı Ferrari olmalı bu. Dün çirkefliğin son safhasına kadar çıkmış, sonunda da, penaltı yaparak oyundan atılmış ve 2-1 önde götürdükleri maçı, 2-4 bitmek üzere Fenerbahçe'ye hediye etmiştir.

Diğer Topic'ler de hep derbi maçla ilgili, futbol beni sıkmaz ama futbolla ilgili yazdığım zaman okuyucularım sıkılır bence. Ama son bir şey. Facebook'ta dolanan bir şey var :

Bir ferrari görürsün, almak için çok uğraşırsın, alırsın hevesin kaçar. Bir Q7 görürsün almak için didinirsin, borca girersin, alırsın çok geçmeden hevesin kaçar. Bir KARTAL görürsün ! Kolay binersin ! Zor vazgeçersin.

Şu Dacia'nın 29.900 TL'ye sattığı jip reklamındaki sloganı ne kadar güzel uyarlamışlar lan. (O kadar ucuza jip alıp da, yılda 2000 TL vergi ödemek de dünyanın en saçma şeyi). Beşiktaş'ta demekki arabalarla ilişkilendirebilecek çok şey var. Sevdim ama güzelmiş.

Patatese bayılıyorum.

6 yorum:

  1. daciaların yıllık vergisi 750küsür TL.

    YanıtlaSil
  2. adsız kullanıcının bu kadar uzun bir post'ta sadece bu kısma takılmış olması: paha biçilemez. :)

    Güzel bir yazı olmuş, daha sık incelemelisin gündemi. Sevdim ben.

    YanıtlaSil
  3. ya aslına bakarsan, gündemi incelerken sinirlendiğim için, pek fazla incelemiyorum artık. ama bir okurumdan böyle bir talep geldiyse, tabii ki gereği yapılacaktır Luna =)

    YanıtlaSil
  4. bilio musun çok iyi yazıosun. çok olmadı senin yazıları okumaya başlayalı 2 ay falan galiba. az yazıyorsun ama sıkı elemansın. tebrik etmek istedim.. :)

    YanıtlaSil
  5. o zaman ben de teşekkür etmek isterim =)

    YanıtlaSil