Şubat 26, 2011

Twitter Trendleri - 2

  • Bugün en başta Tuğçe Kazaz geliyor. Yine din değiştirmiş sanırsam, tam olarak hakim değilim olaya. Daha önce de Hristiyan oldu diye hatırlıyorum. Demem o ki, "Bir dil, bir insan; iki dil, iki insan lafını" birazcık yanlış anlamış. Oradaki "Dil" kısmını "Din" olarak duymuş olabilir gibi geldi bana. Bu bana biraz şey gibi geldi. Bir tişört almaya gidersin, bitane denersin, başta beğenirsin onu, sonra başka bitane görürsün, onu da giyersin ve onu daha çok beğendiğini sanırsın ama çevrendekiler sana birinci denediğini alman konusunda baskı yapar. "Amaan, s.kerim" der ve üçüncüyü denersin. İşte o zaman o çevrendeki baskıcı toplumun tepkisi şu boyuta gelir : "Yürü gidelim, biz ne desek boş, o tercihini yapmış, üçüncü tişörtü alan bizden değildir" Ayrıca, o trend'deki şeye tıklayın, baya orijinal ve komik şeyler var. (bkz; Tuğçe Kazaz: Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abduhû ve rasûlühü. Allah: Hadi lan ordan.)
  • Semih Erden de şok takas haberiyle Trendlere girmeyi başarmış. Bir Şehreminili olarak, Şehremini'den mezun olmuş birinin, büyük bir takımdan sıradan bir takıma gitmesi beni çok üzdü falan demicem lan, yok öyle bişey. Hayırlısı olsun dicem sadece. Dedim gitti.
  • Yüksek Sadakat. Bu seneki Eurovision temsilcimiz. Hem Yüksek Sadakat, hem de Eurovision Trendlerde yerini almış. İkisini birlikte yorumlamak, aynı şeyleri bi daha söylememek isterim. Samimi olmak gerekirse, Yüksek Sadakat, çok da dinlediğim bir grup değildir. Zaten kendilerini, Türk grup olarak bir Manga'dan, bir Gripin'den daha iyi bulmuyorum. Hatta Eurovision'a katılacakları belli olduğunda, Gripin içime bir ukte olarak oturmuştu. Ama şimdi sonuçta, bu adamların hepsi profesyonel adamlar. Ben de bir müzisyen olarak, onların ne denli iyi adamlar olduğunu anlayabiliyorum ama burada kendimi övmedim, artislik yapma hemen "Adsız". Müzisyen olmaya gerek yok adamları anlamak için. Laf açılmışken şarkıdan da bahsedeyim. Şuan sadece bir kere dinledim şarkıyı. İlk izlenimim, grubun bir hard rock havası yakalamaya çalışmasıydı ve benim fikrime göre bunu başarmışlar. Çok hoş bir şarkı olmuş, gecenin ilerleyen saatlerinde, indirip telefonuma atıcam, o kadar yani. Eurovision'da iş yapar mı bilmem ama, bende iş yaptı. Eurovision'a gelince, klişeyi yerine getirip de "Siyasi yarışma abi, müziğe değil, komşulara oy veriliyor" demicem hiç. Eurovision'a söylenecek sözlerim, geçen sene Manga birinci olamayınca bitti. 
  • Sarkozy ve Kaddafi konularını es geçiyorum. Siyaset insanı olmadığımdan ötürü. Ama Kaddafi kendi ülkesini bombalıyor mal. Sarkozy de sarkmıştır yine birilerine. 
Patatessiz kumpir mi olurmuş? 

3 yorum:

  1. beşiktenmezarakadarağbi

    YanıtlaSil
  2. Tuğçe Kazaz yorumu iyiymiş. :) T-shirt benzetmesi cuk oturmuş. :)

    YanıtlaSil