Şubat 28, 2011

Tekir Bey'in Sonu

Dün 27 Şubattı. Bugünün tarihini vermedim çünkü dün gözlemlediğim bir şey hakkında saçmalayacağım. Yani resmi olarak Mart ayı gelmedi henüz. Ancak geçtiğimiz yıl da söylediğim gibi, küresel ısınmadan dolayı, kedicikler de çiftleşme zamanlarını karıştırdılar.

***************Tekir Bey'in Sonu****************

Her yanda inleme sesleri vardı. İş camiasının ünlü kedisi Tekir Aktüy, başına geleceklerden habersiz bir şekilde, karısı Boncuk Aktüy onu evde beklerken, paraya kıymış ve bir BMW X6'nın altını o geceliğine kiralamış ve soyadı bilinmeyen ünlü popçu kedi Minnoş'la gecesini en iyi şekilde değerlendiriyordu. Mart ayına girildi sanıyordu ve vücudundaki bazı cinsel metabolik değişikleri, karısı Boncuk sorduğu zaman, "Mart ayından dolayı hayatım." diye açıklayabileceğini düşünüyordu. Bu açıklamadan sonra da "Boncuk sevişelim mi?" diyerek durumu kurtarabileceğini sanıyordu. Ama Minnoş, onun karısından boşanmasını istediği için ona bir oyun oynamıştı ve Mart ayı gelmeden onu ağına düşürmüştü. Madem Boncuk'a acımamıştı, ama Tekir ve Boncuk'un aşkının meyvesi Parisnaz'ı da mı düşünmediler? (Başka kedi ismi bulamadım resmen.) Oysaki Tekir'le Boncuk gerçekten birbirlerini sevmişler ve o yıllarda sokaklarda kılçık toplayan Tekir'e, Boncuk'u vermek istememişti ailesi. Bunun üzerine Tekir kaçırmıştı Boncuk'u ve severek evlenmişlerdi. Ama Tekir sonrasında, kendine bir ev bulup zengin olmuş, yediği önüne yemediği arkasında kalmış, Boncuk'u unutmamış ve her gün düzenli olarak ona süt taşımıştı. Ama her parayı bulan erkek gibi, önce içtiği sütün markasını, sonra ise karısını değiştirmişti. Tabi Boncuk'un bundan haberi yoktu. Bir süre sonra şüphelenmesinler diye, Boncuk ve Parisnaz'ı da evine aldırdı.

Lüks BMW X6'nın altında geçirilen ateşli gecenin ardından, Tekir Bey eve gelmişti. Boncuk hemen atıldı :
-Nerdesin sen?
+Ne nerdeyim ya?
-Saat kaç oldu nerde kaldın?
+İşim vardı.
-Ne işin vardı, hem bu tırmık izleri de ne ceketindeki?
+Kapıya çarptım.
-Hangi kapıya?
+Topkapı'ya.
-Tekirr! Bi de dalga geçiyosun, hem bi dk, o ne öyle?
+Ne ne ya?
-Bi gariplik var sen de, odaya geç geliyorum şimdi, Parisnaz hadi annem yat sen.
*Miyaav.
.....
-Geldim, bu ne Tekir hemen bi açıklama bekliyorum.
+Neden bahsettiğini bi anlasam...
-Önünü diyorum, çıkar bakiyim şu pantolonu.
+Hee onu diyosun, al bak.
-Bu niye böyle! 
+Mart ayındayız hayatım ondan.
-Öyle mi?
+Sevişelim mi?

Boncuk bunun üzerine Tekir'e pençesini taktığı gibi onu hole çıkarır ve takvime bakmasını söyler. Takvimde 27 Şubat yazmaktadır. Tekir neye uğradığını şaşırır. Boncuk, Tekir'e tekrar pençesini takar ve onu kapı dışarı eder, ama doğru mu yaptım diye düşünmektedir, kararsızdır çünkü.

Aradan 2 gün geçer, ve Boncuk tam kararını verebilir. Çünkü Tekir Bey ve Minnoş'un o sıcak geceleri, mahallenin yaramaz çocukları tarafından video'ya çekilmiş ve pisipüsü.com'a verilmiştir. Boncuk o görüntüleri görünce, kendini dışarı atar. Tekir'e saldırır ve kuyruğunu koparıp bir gözünü kör eder.

Tekir gururunun esiri olarak, asla o eve bidaha gitmez ve özür de dilemez. Eski günlerdeki gibi kılçık toplamaya devam eder. Boncuk ve piç kalan Parisnaz ise evde mutlu bi şekilde hayatlarına devam ederler.

Bir gün Boncuk yaşlanmış ve Parisnaz'da genç ve alımlı bir kedicik olmuştur. Alemin tüm Van kedileri, Parisnaz'ın peşindendir. Ana-kız gezerlerken, bir anda sokakta kuyruğu kopmuş, tek gözü kör ve açlıktan kemikleri sayılan, çöpleri karıştıran bir kedi görürler. Boncuk, bunun Tekir olduğunu hemen anlar. Parisnaz'ı patisinden tuttuğu gibi ilk arabanın altına sokar ve izlerini kaybettirirler ve Tekir'i bi daha asla görmezler.

***************Mutsuz Son****************

Evet mutsuz son oldu farkındayım. Ama bi anda bu kadar sallayabildim. Kedilerin özel hayatına karışmak istemem ama, çok rahatsız edici sesler çıkarıyolar ya. Mart bi an önce geçse de kurtulsak. Önümüzdeki Mart ayında "Seks Kölesi Minnoş" adlı hikayeyle görüşmek üzere. Sercan Gülsümoğlu.

13 yorum:

  1. Acımasızca.:P Yazık olm kedilere, iki bağırsın nolacak.. Tekir'in fotoğrafını da çalıyorum.

    YanıtlaSil
  2. ahahahaha o zaman Allah ta senin cezanı vermesin :D kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Tekirrrr, baba büyüksün :) Alemin en iyisiydi be minnoş :)

    YanıtlaSil
  4. adsızlar keşke bi isim yazaydı :D

    YanıtlaSil
  5. Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır.alakasız oldu ama olsun,kedi olmak zor zanaat üstad .

    YanıtlaSil
  6. kapıdan bakıyorum zaten kedilere. bunda alakasızlık yok. ama henüz kazma ve kürek yakmadım.

    YanıtlaSil
  7. tekir'in takvimden haberi yok ama boncuk'un var :D

    YanıtlaSil
  8. Tekir daha çok tutkulu ve serkeş bir hayat yaşıyo. takvim diye bişeyden haberi yok. sonradan zengin olmuş tekir. vücudunun reaksiyonlarına göre hangi zamanda olduklarını anlıyo.

    ama boncuk öyle değil. iki üniversite bitirmiş ve eğitimli bir pisi. pisi pisi doktor boncuk aktüy o. o yüzden ailesi onu tekire vermek istememiş.

    YanıtlaSil
  9. Mart kapıdan baktırır,kedi kediye kaktırır...

    YanıtlaSil
  10. boncuk'un yaptığı da kaşarlık,kızını göstermemek falan,bi gecelik ilişkinin bedeline bak,mart kapıdan baktırır,minnoş tekir'e çaktırır.

    YanıtlaSil
  11. oha süper olmuş hayal gücüne,türkçeyi gercekten kullanabılme yetenegıne ve özenle sectıgın kelimelere hayranım ben zaten ayrıca tabıkı beynine:)kedi de olsa köpekte olsa erkek hep erkek ondan mutusuz son değil mutlak son olmuş bu ben cok sevdım :)eline saglık bitanecımmmm:)

    YanıtlaSil
  12. erkeklere laf itelenmeden de geçilmiyor bakıyorum, illa sokup sokuşturulcak dimi bişeyler :D

    YanıtlaSil