Şubat 10, 2011

Sakal Çıkarma Losyonu

Ah be Matthew Fox, ah be Jack Shephard. Sen bu hallere düşecek adam mıydın? Geçtiğimiz yıla kadar oynadığın dizi dünyayı kasıp kavururken, "Live together, die alone" veya "If we can't live together, we're gonna diælonee (orda detone var)" derken, içkinizi beğendiniz mi diyen hosteslere sakin bi tepki verip, "It's not a very strong action." dediklerinde "Well, it's not a very strong drink" diyen adamken, ne oldu da bul hallere düştün. Nerede bu karizma? Nereye gitti. Aslına bakarsan benim için Desmond, Faraday, Lapidus, Richard (Doğuş) kadar karizmatik olmamıştın hiç, ama karizmatiktin yine de.

Şaka bir yana şimdi, böyle bir reklamda, Matthew Fox neden? O kadar da abartılacak bi sakal değil ki bence. Ki dünyada, sakal açısından Guinnes'e girmiş insanlar falan olduğu düşünülünce, bu daha da bir saçma boyut kazanıyor. Sakal dediğin Şafak Sezer gibi olcak. O adamı da hiç sevemedim. Ama adamda inanılmaz sık bir sakal var. Yani sinek kaydı traş olduğunda bile, o sakalların olması gereken kısım yeşilimsi bir renke bürünüyor. Sakal kökleri, derisinin rengini bastırıyor adeta, o derece yoğun. Şeyler gibi, kovboylu çizgifilmlerde (var mıydı lan öyle bişey?) kötü adamların, yüzünde sakal olması gereken yerleri, yüzünden 1-2 ton daha koyu olur ya, işte öyle. Dalton Şafak.

Patates.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder