Şubat 13, 2011

14 Şubat 2011

*evet, bu yazı için görsel sıkıntısı yaşadığım çok doğru canlarım.*

Yarın 14 Şubat. Bence 14 Şubat, Avea'lı değil. Çok yüklenmişler çünkü. Aşırı bir yüklenme söz konusu burada. Kendi açımdan bunu yazacağım şimdii.
  1. Kandilmiş. Dinî bir vecibe yani. Sapıtmamak lazım yarın. Aileniz önem veriyorsa da, eve bir kutu kandil simidiyle gelmek, size + puan ve sevap olarak geri dönecektir. 
  2. Sevgililer günü. Dünya'daki en klişe günlerden birisi belkide. Senaryo hep aynı çünkü. Genç aşıklar çiçekle veya küçük sembolik hediyelerle mutlu olabilirken, daha gelişkin aşıklar sevgililerinden pırlanta, araba falan bekliyorlar hediye olarak. El insaf! Evli çiftlerin bu günü kutlamasını da mantık olarak saçma buluyorum. Sevgililikten çıkıp karı koca olmuşlar sonuçta. Evlilik yıl dönümü kutlasınlar arkadaş! Bu sene ben de ilk kez sevgilimlen sevgililer gününü kutlicam, nasıl bi duyguymuş yarın görebilecem bakalım, kısmet. 
  3. Ayrıca 14 Şubat benim doğum günüm. 20 yaşımı dolduracam yarın. 21'den gün almaya başlayacağım. Geçen sene de 14 Şubat'a denk gelmişti doğum günüm. Şaka lan, düşünme boş yere. 
  4. Canım bitanem herşeyim annemin de doğum günü ayrıca yarın. Daha hediyesini bilem alamadım ya. Vakit bulamadım bi türlü. Yarın bana vereceği haftalıktan alacam hediyesini. Biraz saçma ama, olsun, bence düşünmem yeter.
  5. Okullar açılıyor yarın. Hem liseler ilköğretimler, hem de bazı üniversiteler. Benim lanet okulum da buna dahil. Hem de öyle bir ders programı yapmışlar ki, feleğimizi zikecekler çarşamba günü. Sabah 8, akşam 5. Memur gibi. Üstelik hiç boşluk yok. Harika di mi?
  6. Son olarak yine yarın, bir çok "Ayy sevgililer gününde evlensek ya? Ne güzel olur." diye düşünen çiftin de evlilik yıl dönümü. Yo dostum yo, bunu atlamamı beklemiyodun di mi? Unutamazdım bunu. 
  7. Ayrıca yarın, bir haftanın başlangıcı ve Şubat ayının da tam ortası. 13 Şubat'ın sonrası ve 15 Şubat'ın öncesi. Tamam boku çıkmamalı bence bu kadar. Seviyorum sizi.
Patetes.

9 yorum:

  1. OHA benim bi arkadaşımın daha doğum günü ya 14 Şubat hep kıskanmışımdır 14 Şubatta doğan bir insanla sevgili olanları. Tek hediyeyle geçiştirilebiliyor netekim asdf.

    YanıtlaSil
  2. yeah ceylan yeah. that's the thing that i m gonna face with tomorrow :D

    YanıtlaSil
  3. Sevgililer gününde evlenmek en mantıklısı abi. Hem evlilik yıl dönümünü kutlarsın hem de 14 şubat dırdırından kurtulursun =D

    YanıtlaSil
  4. bi de beni düşün hacı. 14 şubatta evlendiğimi. doğum günü, sevgililer günü, evlilk yıldönümü. hepsini bi seferde zikip atıcam :D

    YanıtlaSil
  5. 1.iiki dogmussun ııkı varsın senı coook sevıoruz:):):)14 subat hem sevgılıer gunu hem 2dogum gunu hem kandıl hemde okulun ılk gunu cıdden anlam patlaması olmuş cok yuklenilmiş:D:D:D sen yazı yazmaya devam et sakın bırakma cunku harıkasın:):)

    YanıtlaSil
  6. ayrıca sevgilisi olmayan insanların türlü modlara gırme gunu yarın:D:D

    YanıtlaSil
  7. ya şimdi, çoğu yerde tepki olarak saplar günü kutlaycaz falan filan diyolar da :D bu kadar yüklenilmiş bi güne negatif anlamda biraz daha yüklenmek istemedim bi anda :D

    YanıtlaSil
  8. yo dostum yo boku çıkmadı, hatta yarın da ayın 15i yani maaş günü :)

    YanıtlaSil
  9. ohh o zaman güle güle harcaaaa şimdiden :)

    YanıtlaSil