Ocak 19, 2011

Zamane Genci misin?

google'a zamane gençliği yazınca çıkan ilk foto da çok ilginçmiş.

Şimdi böyle heryerde şeyler varya, işte gençken yapılması gereken bilmem kaç şey. İşte şimdi ben onları yazıcam kendi gözlemlerime göre. Ama günümüz gençliğine göre. Bizden birkaç jenerasyon öncesi. Evde Denemeyiniz. Here we go!

  1. Converse giy ve ayakkabının parçalanıp eskidiğini asla kabullenme.
  2. Düzenli olarak dışarda(n) yemek ye.
  3. Eğer erkeksen liseyi bitirince saç uzat, kızsan boyat. (Oradaki "erkeksen", "götün yiyosa" anlamında değil.)
  4. Metallica dinle. (Sadece "Nothing Else Matters" bile olur.)
  5. Üç kuruş para kazanmak için çok yoğun bir işte saatlerce çalış, eben zikilsin (bkz; Burger King)
  6. Öyle reklamlara aldanıp da, iri kıyım berber adamlara çiçek verme.
  7. Coolluğuna asla bok sürdürme, Tv izleme, hep yabancı dizileri internetten takip et. Türk dizisi izlediğin anlaşılırsa, kanının son damlasına kadar inkar et!
  8. Bir enstrumanda bir kaç birşey öğren ve virtüöz gibi davran!
  9. Sigaraya başla, en azdından dene.(Bok var çünkü.)
  10. Msn'de durumun çevrimiçiyken, iletine "yok" yaz.
  11. Üniversite'yi kazanamazsan, ilk bahanen mutlaka "Çalışmadım ki zaten!" olsun.
  12. Kolunda bavul gibi çanta olduğu halde, kitaplarını elinde taşı (Kızlar), Kaç tane dersin olursa olsun sadece elinde kıytırık defterle git (Erkekler)
  13. Resmi çeken kolun göründüğü halde, resmin altına "Habersizdi." yazıp cool ol.
  14. Facebook'ta mutlaka isim ya da soyadını, bir sürelik de olsa, yabancı bir yenisi ile değiştir.
  15. Bu maddeleri okuduğunda "Ben bunların hiç birini yapmadım/yapmıyorum ki" diye düşün.

Ayrıca buradan mitsubüşü'ye mim gönderiyorum.

3 yorum:

  1. Bir oturuşta en az 2 sezon bitirerek sosyalleştiğini öne sür.

    YanıtlaSil
  2. ve artık zamane genci diye aratınca 4. resim senin :)

    YanıtlaSil
  3. oley amacım da buydu fln :D

    YanıtlaSil