Ocak 29, 2011

Karne Heyecanı?


Artık karne heyecanı da kalmamış be. Nerede o eski karne günleri. Ne biçim heyecan olurdu. 1 hafta önceden düşünmeye başlardı çocuklar. Zayıf varsa kara kara düşünür, takdir varsa sabırsızlıkla beklerlerdi karne gününü. Teknoloji herşeyi bozduğu gibi bunu da bozdu be hacı. Artık çocuklar karnelerini 1-2 hafta önceden biliyor, hatta printscreen alıp, Facebook'a falan koyuyorlar. Hayır utanmasalar anne ve babalarını taglicekler, eve karne falan da getirmeyecekler.

Farkındayım, çok yaşlıymışım gibi, sanki bir babaymışım gibi konuştum. Ama haksızsam, çıkıp da haksızsın deyin. Hem bilmeyenler için söyleyeyim, gerçekte olmasa bile, pratikte muhteşem klişe bir babayım ben.

3 yorum:

  1. Evet ya. Hem eskiden bize güzel bir kağıtta verilirdi karne. İnsan bristole falan basar. Dün baktım kardeşimin karnesine A4 kağıdına basıp vermişler yahu!! :D Hiç vermeselermiş dedim, nasıl olsa e-okuldan bakıyoruz. :))

    YanıtlaSil
  2. bu yukardaki de benim kardeşimin e-karnesi :D onu kuşe kağıda yazdırıcam çünkü dediğin gibi karne çok dandik.

    YanıtlaSil