Aralık 11, 2010

İsrafil DK.

Sabah yatıyorum. Ama uyanığım aslında, gözlerim kapalı. Odadaki televizyon açık. "Cumartesi Sürprizi" izleniyor. En sevdiğim.

Top 10 listesi gibi bir şey veriyorlardı sanırsam. Oradan şöyle bir anons geldi : "Evet, Doğulu kardeşler, zirveye bir adım daha yaklaştılar."

Lan dedim, Doğulu Kardeşler kim? Vay be dedim, Yurtseven Kardeşler'in çakması bile çıkmış, dedim. Kesin dedim, yine iki tane apaçi çıkmıştır, apaçilere hitap eden müzikler yapıyorlardır. Kafamdan da, yakında kısaltırlar bunu diye geçiyor. Hani ne bileyim, iyice bir çakma olsun diye, "İsrafil DK" falan diye şeyler geçiyor. Bu kadar yazdığım şey, 4-5 saniye içinde geçiyor ve kafamı kaldırıp da TV'ye baktığımda, Kenan&Ozan Doğulu'yu gördüğüm an bitiyor.

Yatıyorum.

Telefonuma Aysun'dan gelen "Asena seni msne bekliyor" mesajıyla uyanıyor ve hayatıma devam ediyorum.

2 yorum:

  1. bi dakkaa ben anlamadımm :S ,, israfil dk nın açılımı israfil doğulu kardeşler mi ? ve niye sadece kardeşlerden birinin ( israfil ) in adı yazıyo :S ,, kenan&ozan doğulu da bu grubun üyelerinden mi ? ,, yani kenan-ozan- israfil bu 3 üçü kardeş mi ? ,,, ben bile biliyorum İsmail D.k. grubunu , sen müzisyen olduğun halde bilmiosun

    YanıtlaSil