Kasım 30, 2010

Rezilleaks

Wikileaks'ın adeta patlama yaşadığı şu günlerde, ben de elimdeki bazı gizli dosyaları "Rezilleaks" adıyla insanlara sunmaya karar verdim. Bu sunacağım belgede, kızların eğlenmek için ne kadar basit yöntemlere başvurduğunu, eğlence anlayışlarının ne olduğunu göreceğiz. Tabii ki sözüm meclisten dışarı, çünkü siz o tür bi kız olmaya da bilirsiniz. Yani sonra "Ben yapmamıştım ki onu" diye bi yorumla gelmeyin diye diyorum.

İşte o kanınızı donduracak belge : 

Tarih 16 Ekim 2010...
"evet kizlar, erkeklerin aklini karistirmanin zaman geldi ... azcıkk eglenelimmmmm....:)

iliskidurumunuzu belirteceksiniz ....bu sekil...:

cola: iliski yasayamiyor, biraz özürlüyüm bu konuda
fanta: arayistayim
sprite: asigim
su: iliskim var gibi ..
pepsi: iliskim var
ayran: nisanliyim
salgam: evliyim
cay: bosum
kahve: nihayet ayrildim
süt: bekarim ve iliskiye acigim

unutmayin, erkeklere bisi demek yok ve listenizdeki tüm bayan arkadaslariniza yollayin...haydi eglenelim biraz ;)))
"
Bir kız da çıkıp demiyo mu "Aga bu nedir?" diye? Böyle eğlence mi olur lan? Ha tabi, bunu merak eden hem cinslerim de yok değil. İşte kızlar ve erkekleri burada iki gruba ayırabiliriz. Şöyle ki, bu saçmalığı yaparak eğlenen kızlar ve normal kızlar. Erkekler ise; kızların iletilerinde yazan içeceklerin ne anlama geldiğini merak edip de gece gözüne uyku girmeyen erkekler ve hiç s*kine takmayan erkekler.

Aslında şuan en merak ettiğim kız, bu olayı başlatan kız. Benim gözümde o kız, böyle evde kalmış, hayattan hiç bir beklentisi olmayan, vasıfsız, tüm gününü bilgisayarda fal açarak ve yeni öğrendiği Facebook'ta çılgın paylaşımlar yaparak geçiren, böyle kız kurusu tarzı bir insan. Bir de internet aleminde patlama yapacağını sanıyor olabilir aynı zamanda.

Kız düşmanı değilim. Bu tip iletiye bişeler yazıp kızları merak ettirmeye çalışmacaları erkekler de yapıyor. O yüzden bunu yapan erkekler de, yazının önceki kısmında "kızlar" dediğim yerleri "erkekler" diye değiştirip, çok rahat üzerlerine alınabilirler olayı.

Bu gizli belgenin içinde gizli kalmış başka bir şey daha var. Şimdi tanımlara göre, süt; bekarım ve ilişkiye açığım, kahve ise; nihayet ayrıldım anlamına geliyormuş. Eğer bu eğlence dahilinde, iletisine "sütlükahve" yazan bir kız varsa, o yüksek IQ'suyla, bu tip oyunlara kalkışması çok acı verici. Sütlükahve derken de işte, nihayet ayrıldım, ilişkiye açığım yani falan gibi bişey.

NOT: Bu çok gizli ve tüyler ürpertici belgeyi bana sızdıran kız arkadaşımın can güvenliği için ismini vermiyor, kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.

2 yorum:

  1. cola olum bunların alayı:P biz de yapalım böyle bişey

    vodka: dün kiminleydim lan ben
    şarap: yanımda tanımdığım muhteşem bi hatun var
    cin: bu gece de bulduk birilerini
    likör: çirkin hatun istemiyorum
    bira: ben sevgilim var lan dokunmayın bana
    etc. vs. gibisinden bişeyler olsun

    YanıtlaSil