Kasım 28, 2010

Bozuk monitörden kelli, yakışıklı James ve vizeler.

 ***neyse ki monitörüm bu hale gelmedi.***

Oha.

Resmen yıllardır hiç bir şey yazmamışım. Mail kutusu şeyleri var da, okurlarım sıkılmıştır diye, sürekli aynı şeyleri yazmayayım diye yazmıyorum valla ne yalan söyliyim.Yaziyim mi siz karar verin?

Vizeler başlıyor 4 Aralık'ta. Çok çalışmak lazım. Çalışmak dedim de, güzel yarim geldi aklıma. Kıyamam ona ya, dersleri hem çok zor, hem de komple ingilizce.Çok çalışması lazım.

Monitörüm bozuldu. Yani tamir ettim. Ama bozdum. Bozarak tamir etmiş oldum. Kafan karıştı di mi? Dur anlatayım. Şu açma kapama tuşunun olduğu yerde, böyle kontrast, parlaklık falan ayarlama şeysi var ya, işte o tuş bozuldu. Yani tutukluk yapıyodu, sürekli ekranda o kontrast menüsü vardı. Ben kapatıyodum, o açılıyodu. Sonra, Oğulcan'ın da kafama "Her erkeğin içinde bir mühendis yatar." düşüncesini sokmasıyla, aldım elime tornavidayı, başladım monitörü sökmeye. O tuşların olduğu yere ulaşana kadar, 3 kademe atlattım. Sonra sorun yaratan tuşu söktüm ordan. Pc'yi açtım. Ama valla açarken uzaklaştım patlar falan diye. Sonra baktım, hala öyle. Orada böyle çip gibi bişey var ya, problemin onda olduğunu düşündüm. Tornavidayı dayadım orayı, sonra çekiçle tornavidaya vurmak suretiyle, kırdım onu. Artık hiç bir şey çıkmıyor. Yani oradaki çipimsi şeyi bozarak monitörümü tamir etmiş oldum. Anladın di mi? Bence anladın.

Terminology of Archeology and Art History dersim, beni o kadar etkiliyor ki, bu bölüm bitince, arkeoloji bölümüne girebilmek için, yırtıcam biyerlerimi.

Facebook'ta "Hergün bir yeni Nihat Doğan felsefesi" grubunda paylaşılan sözleri, harbiden Nihat Doğan'ın söylediğini düşünenler var. Komik insanlar.

Günlerdir Metallica dinliyorum. Aşkım depreşti diyebilirim. Ne de olsa, Metallica, bir çok metalcinin ilk aşkıdır.

Ayrıca formspring'de, "Metal'in Kırıntıları"nı dinlediğimi iddia eden, çok büyük müzik virtüözüne sesleniyorum. Tanıdıksan ve şuanda bunu okuyorsan, sana da diyeceklerim var : Amına koyim, göt. 

Metallica'nın  "I Disappear" diye bir şarkısı var. Mission Impossible 2'nun soundtrack'i. Zaten enfes bir şarkı. Ama klibini görmelisiniz mutlaka. James'i zaten çok beğenirim tip olarak. Ama bu klipte bir başka, ayrı bir karizması var. O kadar yakışcağını bilsem, gider saçları kırptırırım hemen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder