Ekim 26, 2010

Mail Gelen Kutusu Münakaşaları-2 (+18)

  • Merhabalar.
  • Tekrardan mail kutumdaki maillerle münakaşa etmek suretiyle karşınızdayım.
  • Sondan beri başlayalım. "%100 Etkili Bayan Azdırıcı Damla". Benim böyle bir şeye çok ihtiyacım olduğuna inanmış olacaklar ki, 3 kere yollamışlar bir de. Terbiyesizleşicem, bana küfür dokunur dersen bu maddenin devamını okuma. Birincisi, İstanbul Aydın Üniversitesinde okuyan bir insan olarak, etrafımda, hali hazırda azdırılmış, hem de %100 azdırılmış bir sürü kız var (Meclisten dışarı tabi bu söz, herkes üstüne alınmasın.Onlar kendilerini biliyo falan.) Ama istemiyorum hacı, azmış kız istemiyorum. Hayır şimdi yanlış anlaşılmasın, s*ktiğim önümde, s*kmediğim arkamda gibi durum da yok ki ortada. Neyse işte, azmış kız istemiyoruz. Ayrıca öyle bi damla da yok bence, uydurmayın.
  • Gelelim Atilla Yüceboy abimize. "Erkeksen hiç bir eksiğin olmamalı". "Erkeksen" derken? Şüphen mi var Atilla Abi. Aşk olsun. Sana yakışıyor mu hiç erkekliğimi sorgulamak. Ama yok, damladan hep damladan. %100 etkili bayan azdırıcı damla yüzünden. Şimdi gördü tabi bana böyle mailler geliyor, erkekliğimden şüphe etti, bir takım eksiklerim olabileceğini düşündü. Seni döverim Atilla! Bana şu seviyeli blogda ninjalık yaptırma! Daha önce hiç yapmadığım bir yönteme başvururum ve sana küfür ederim! Kalbin kırılır. Bilardoda Amerikan oynarken, topa vurduğunda, hiç bir topu vuramadan beyaz topu deliğe soktuğun andaki gibi hayal kırıklığına uğratırım seni! 
  • Nermin Abla ağrıyan bir yerim olup olmadığını sormuş. Kalbim ağrıyor Nermin abla. Sen bilir misin kalp acısını? Bana kadın azdırıcı damlalarla geliyorlar, erkekliğimi sorguluyorlar. Gururum ağrıyor Nermin Abla! Canım ağrıyor Nermin Abla! Sev beni Nermin Abla, okşa beni Nermin Abla! Hem istersen damladan da sipariş ederiz, ha?
  • Sevgi kelebekleri de, pezevenklik sitesinden gelmişler aramıza. Neyse ki, "Zengin koca buluyoruz!" gibi bir başlıkla gelip de, kalbimi acıtmadılar bu sefer. Acıtsalar ne yazar ulan! Kapı gibi Nermin Abla'm var benim burda! Ayrıca anlatım bozukluğunu kes : "Hepsi kalbimde buluştular veya evlendiler". Kalbin neresi hacı? Nasıl giderim oraya? Var mı toplu taşıma falan. Neyse boku çıkıyor, bu madde burada bitsin.
  • Sevgili Ayşen Yüce de demiş ki; "Kısa sürede yuvarlak, sıkı, dolgun göğüslere sahip olmak istersen". Şimdi burada erkekliğime bir hakaret olduğu kadar; yuvarlak, sıkı ve dolgun göğüslerime de hakaret var. Benim lanet memelerim zaten, bir erkeğin sahip olabileceği en yuvarlak, sıkı, dolgun ve büyük göğüsler. Kilodan tabi, slikon falan yaptırmadım. Yanlış anlaşılmasın, bir de ibne olmayalım durduk yere. Şurada mizahî bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Bu göğüslerle ilgili maillerden, geçen sefer de gelmişti. Taktınız göğüslerime ha!
  • Bir blogun daha sonlarına doğru yaklaşırken, genç kızları uyarıyorum. Eyy Türk Kızları, Bu zorlu yolunuzda, Gazozunuza azdırıcı damla damlatmak isteyen modern Nuri Alçolarınız olacaktır! Dikkat edin.
  • Sevgilim Asena; Korkma damladan sipariş etmedim.
  • Aklıma gelmişken, "BİR HİNTLİDEN DAHA KÖTÜ BİR ŞEY VARSA, O DA %100 ETKİLİ BAYAN AZDIRICI DAMLA KULLANAN BİR HİNTLİDİR."
  • Nasıl bitiriyorduk?
Pat.

14 yorum:

  1. yarraam siktigin tabi onunde olacak ya nerede olacakti??

    YanıtlaSil
  2. o da doğru. hiç bu yönden bakmamıştım olaya.

    YanıtlaSil
  3. yorum ÇAKTIM sercan :D o değil de sana üniversitede takan kızların bir oyunu bence bu. :D

    YanıtlaSil
  4. kim takıcak bana yaa. bak yine ne dedim :D bana takana ... neyse. ya neyime takıcaklar benim be :D

    YanıtlaSil
  5. azmış kızın hali nicedir sercan. erkek olsun yeter.

    YanıtlaSil
  6. nefes alsın yeter felsefesi kızlarda da mı var yoksa!? :D

    YanıtlaSil
  7. ne yazık ki dostum ne yazık ki lkdjsaşlkjaş. :D

    YanıtlaSil
  8. abi hintlilerde nefes alıyo:D:P

    YanıtlaSil
  9. onların nefesini sikiyim nefesini.

    YanıtlaSil
  10. yavrumsun! ama hintlilere haksızlık yapmasak:P burda çok iyileri var:D

    YanıtlaSil
  11. bir hintli iyi olamaz :D

    YanıtlaSil
  12. bayan azdırıcı damlayı kime damlatıyomuşuz peki? bayana mı damlatılıyomuş? ya da kendine mi damlatıyomuşsun mesela? bi de nereye damlatıyomuşsun gibi bi soru da var. açıp baksana olm maile bi neymiş ne diilmiş valla merak ettim len

    YanıtlaSil