Ekim 10, 2010

Hiçbirşeye şaşırmıyorum artık.

İngiliz sunucu Katie Piper, sevgilisinin kezzaplı saldırısı sonucu yüzünü kaybetmiş ya da kaybetmiş gibi bir şey. Tanınmayacak hale gelmiş sonuçta. 30'un üzerinde estetik ameliyat geçirmesine rağmen, yüzündeki mimikleri, yüzündeki o ifadeyi hissedememiş. Son olarak çareyi, dünyaca ünlü, adı aklıma gelmeyen bir Türk estetisyene başvurmakta bulmuş. Bu Türk estetisyen, ona yüzünü büyük ölçüde geri vermiş. Bu haber sabah magazin haberlerinde çıktı. Evet, izledim ben de. Üzüldüm içim parçalandı. Ama bir anda kahkaha krizine girdim. Çünkü Türk magazinciler, Katie Piper'a kendilerince damgayı yapıştırmışlardı bile : İNGİLİZ BERGEN.
Bilmeyenler için : Bergen, -nam-ı diğer Acıların Kadını- zamanında kezzaplı saldırıya uğramış bir arabesk müzik şarkıcısıdır. Bu saldırıya uğradıktan sonra müziğe devam etmiş, hiç bir programa katılmamış, fotoğraflarında ise, bir emo hassaslığıyla, yüzünün yanan tarafını saçlarıyla kapatmıştır.

İngiliz Bergen'e (Katie Piper) şaşmamalı bence.




Bir de Tülin Şahin diye bir gerçek var : Sivaslı Cindy. (bkz; Cindy Crawford)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder