Eylül 01, 2010

süper hintli..

**bir hintliden daha kötü birşey varsa; o da bir süper hintlidir.
  • ps3 oynarken kablosuz kollardan dolayı hiç tribe girdiğiniz oldu mu? ben hep giriyorum. neden dersen, ps2'de kablosuzla oynardık hep. o kablo sürekli ayağımıza dolandığından ayaklarımızı sürekli hareket ettirirdik kabloyu çıkarmak için. şimdi ps3 oynarken yapıyorum, ulan yok, kablo yok anasını satiyim. yok. üzülüp oyuna devam ediyorum sonra.
  • allah kullarını cezalandırmak istediğinde, sadece ses kartı sürücüsünün 400 MB ram yediği bir pc verir. suçum ne allahım? neyseki format attım da rahatladım.
  • bir berber bir bebere; "bre berber, gel beraber bir berber dükkanı açalım." derse bre berber bresiz berbere ne der?
  • hani kulağını burdan tutmak varken, uzun yoldan tutmak vardır ya. öyle bişey yaşadım. efenim çöl sıcakları ve nem(!) dolayısıyla, uzunca bir süredir balkonda yatmaktayım geceleri. şimdi efenim balkonda yatmaktan dolayı boynum tutuldu. o kadar rüzgar alan biyerde yattığımda boynumun tutulmasının sebebi keşke rüzgar olsaydı. hayır değil ama. tek sebebi yüksek yastık aq. kendimi keriz gibi hissettim lan. rüzgar bişey yapmasın, sen gidip salak gibi yüksek yastıktan dolayı boynunu oynatama. salaklık.
  • bir şeyin bini bin para ederse, biri de bir para eder. sayısal zekama hayran kal!
  • abi kanalD 'nin haber spikerleri hiç konuşamıyolar ya. sadece birand değil, deniz arman da konuşamıyor. geçen izlerken dikkat ettim. utanmasam m.ali birand'dan daha da çok konuşamadığını iddaa edicem.
  • müjdemi isterim yavrularım. hintli sezonu kapanmıştır! yani, bu bir varsayım ama, gelmiyolar lan. çok mutluyum. gelmiyolar resmen.
  • ama yine de bir hintliden daha kötü birşey varsa; o da uçağını kaçırdığı için sana telefonda sayan bi hintlidir. üstelik uçağı kendi uyuşukluğundan kaçırmıştır bu hintli.
  • görünen köy uzakta değildir.
  • artık birine benzetilme olayından bezdim ulan. her fotoğrafımı başkasına benzetiyolar. yeter ulan! isyan edicem bigün patlicam birinize görceksiniz ha!
  • yeni bir dizi başlıormuş : fatmagül'ün suçu ne? fatmagül'ün tek suçu onu oynayan beren saat'in aşk-ı memnu'daki bihter olması.
  • ağustos ayını bitirdiğimiz şu saatlerde, psikolojik olarak sıcakların da bittiğini düşünmek bana huzur veriyor.
  • öptüm.

3 yorum:

  1. o hintlinin kaç çocuğu war abi ? :D

    YanıtlaSil
  2. hmmm, süper olduğunu varsayarsak, çok vardır.

    YanıtlaSil
  3. o zaman uyuşuk diilmiş,uçağıda başka bişiden kaçırmış =D

    YanıtlaSil