Eylül 10, 2010

referandum okey.

**bu gördüğünüz, facebook'ta oynadığımız okey'in başlangıç ekranı gibi bişey**

ben de evde çoook sıkılan birisi olarak, sürekli okey oynayan bi insan oldum. facebook okey insanı oldum yani. herkes gibi, bir masaya giriyor, "boş mu?" diye soruyorum. "dolu" cevabını verenin tipini sevmediysem küfür ederek çıkıyorum falan.

ama artık s*ktiğimin referandumu yüzünden, yukarıdaki resimde kırmızı kare içine aldığım yerleri bile, bir referandum propagandası olarak görmeye başladım.

aslında o okeyi çıkaran ak partiymiş. sürekli onu oynayalım, aklımız fikrimiz o olsun, sonra referandumda tam oyumuzu basacakken, aklımıza okey gelsin, kendi kendimize "eşli mi olsun lan?" ya da "renkli olsun mu lan?" diye soralım, bir anda evet basalım diye.

off lütfen mazur görün. bütün gündür evdeyim, patlamak üzereyim artık sıkıntıdan.

okey oyniyim mi o zaman?

evet.

3 yorum: