Eylül 24, 2010

kekik suyunun yazılarım üzerindeki etkilerini gözlemlemek istiyorsan, şuna bir bak. nasıl da etkilemiş beni, nasıl da bozmuş psikolojimi...

Merhaba arkadaşlar.

Sizleri uyarmak istiyorum. olur da birgün, herhangi bir insan, çok sevdiğinizi biri bile olsa ve size kekik suyu içirmeye kalkarsa, aman diyim, sakın içmeyin, sakın.

Şimdi beni yakından tanıyan okurlarım bilir ki, şişko bir insanım ben. Geçtiğimiz aylarda, ailem tatile giderek beni yalnız bıraktığı zamanlarda, işten güçten yemek yapmaya vaktim olmuyordu, sabah öğle akşam olmasa bile, en azından öğle ve akşamları Burger King'den besleniyordum. Ve zaten şişman olan ben, iyice aldım başımı  gittim. Burger King'in bir alana, bir menü bedava kampanyasını da kınıyorum. Yok yok, o kampanyanın adı öyle değildi. Bir menü 6,75 iki menü 9,75. Böyle birşeydi. Şimdi giriyosun abi Burger'a, bizim iş de çok yoğun olduğundan, öğlen yemeğini yiyeli ya 8-9 saat olmuş ya da yok öyle bi yemek, yememişsin yani. Şimdi kampanyalı menülerden değil de, ayrı menülerden alıp 10 tl bayılmak koyuyor insana. Ulan diyosun, bari iki menü alayım da, 9,75 vereyim, iyice doyarım, kalan 25 kuruşumla da Buffalo Sos alırım, ohh krallar gibi takılırım evimde falan. Evet paket yaptırıyordum. Hani bir de diyorsun, iki menü alayım da, çok doyarsam da, kalanı yemem, atarım çöpe.

1 Saat sonra dipses : 

"Ulan şu hamburgere yazık olcak, onu bitiriyim de bari patatesleri yemem."

10 Dk sonra : 


"Ya da atmiyim patatesleri yarın yerim."

5 Sn sonra:

"Lan soğuyunca da güzel olmuyo. Yemesem çöpe gidecek. Ye gitsin."

İşte böyle düşüne düşüne, iyice davul gibi oldum 2 haftada. Sonrasında annem beni zayıflatmaya karar verdi. Aslında anlatacağım konu buydu da, out of topic oldum resmen. Neyse konumuza, araç çubuğu falan değişmiş, genişlemiş blogger penceremizden başlayacağımız yeni paragrafla devam edelim.


Şimdi son zamanlarda çok popüler olan bir adam var : Ahmet Maranki. Kesin biliyorsunuzdur da, bilmeyenler olabilir diye, hemen bi tanımlayayım: Bu adam bitkileri falan inceliyor, hangi bitki neye faydalı, hangi hastalığa hangi bitki deva olur, hangi bitki zayfılatır, zilyon tane bitkiyi karıştırıp, kaynar suda şey edip içerseniz, çişiniz ne renk olur falan filan gibi şeylerle insanları meşgul ediyor. Annem de maalesef, kekik suyu diye birşeyin zayıflattığını duymuş ve hemen gidip bir şişe kapıp gelmiş.
**yeni beddua: alayınızın dibine kekik suyu.**

Geldi bana söyledi, bak oğlum bunu içersen hergün 1 kere tok karnına, zayıflarsın. Şimdi öyle bir söylüyo ki, sanki ben hergün Agop'un kazı gibi yesem, ağzım hiç boş durmasa, midem çatlasa, anüsüm patlasa ya da göbeğim pörtleyene kadar yemek yesem bile, sanki ondan bikere içinde tüm bu yediklerim yok olacakmış, hemen kilo verecekmişim gibi. Bu şekil söylüyor yani. Bir de söylerkenki ses tonunu görsen, dersin ki, "Aha ulan ben bu şişeyi diksem kafaya, 50 kilo veririm rahat."

Neyse. Şimdi ilk önce bardağa koydu. Çay bardağının yarısına kadar. Sonra bir diyalog cereyan etti. Şöyle ki;

S: Bu ne ya, azıcık koymuşsun, ödünç mü veriyosun?
A: Çok konulunca öyle denir.
S: Ney?
A: Çok konulunca "ödünç mü veriyorsun" denir.
S: Ha iyi, ver içiyim.
A: Dur, ben tadına baktım biraz acı.
S: Nasıl acı?
A: Basbaya acı işte.
S: Basbaya acı diye bişey yok anne. Biber acısı mı, vodka acısı mı? Nasıl acı?
A: Ne biliyim ben vodka mı içmişim sanki.
S: Biber acısı mı? Öyleyse içmem söliyim.
A: Yok değil.
S: Vodka acısıdır o zaman ver.
A: Fondip yapma.
S: Vodka içmeyene bak asdafda
A: Sus be cenabet, iyi dik kafana da geber.
S: Ver yaa, ver.

İçtim. 

"S" banyoya koşarken, yeryüzündeki türkçe ve ingilizce dilindeki tüm küfürler, adeta büyülü bir senfoni gibi dökülür dudaklarından. İğrençleşmek istemeyiz tabi ama, kusar sonrasında.

S: Anne bunun bi şeysi olmalı ya, böyle sek içilmez bu.
A: Tamam yarın bardağın diğer yarısına su koyarız.

Yarın (Dün) [Amaan Çarşamba işte]

A: Al bakalım.
-iç, koş ,küfür et, kus, sıç, bok.

S: Hala aynı aq yaa.
A: Ay napiyim ben Sercan, içme o zaman böyle davul gibi kal.
S: Bunu içmenin bi yolu yok mu ya, içiş şekli bu mu yani? Senin Maranki milyonlarca insan içiyo demiş de, milyonlarca insanın bu eziyeti hergün bir kere çektiğine inanmıyorum ben. Öyle bir dünya yok çünkü.

Bu diyaloglar bu şekilde uzar gider. Bugün kekik suyumu kendim hazırladım. Bardağın çeyreğine kekik suyu, geri kalanına da meyve suyu koydum ve içtim. Hala iğrençti. Ama, kötünün iyisiydi. As good as possible olayı.

Sonra dedim ki, "Ulan internetten bir bakayım, nasıl içilir bu meret. Madem girdik bi yola, adam gibi öğrenelim"

İnternette yazan şey ne olsa beğenirsin? :

Bir çay bardağının 1/4'üne kekik suyunu, geri kalanına ise su ya da meyve suyu koyarak, günde 1 kere tok karnına içiniz.
Peki benim annem ne yaptı?

İlk gün: YARIM BARDAK SEK
İkinci gün: Yarım bardak kekik, yarım bardak su.


Bildiğin suikast girişimi lan. Tekme tokat girişse daha iyi.


Ya hani böyle çok mutlusundur, bi olay olur da, bütün neşen gider ya; işte bu da öyle birşey.
Kekik suyuyla birlikte içtiğin içecek ne olursa olsun, kekik suyunun 1 damlası, o içeceğin bütün tadını, bütün güzelliğini alıp götürüyor.

Kaç kilo olursanız olun, zayıflamak için spor yapın, yediklerinize dikkat edin.

Ama sevgili okurlarım, benden size tavsiye :

Asla Kekik Suyu İçmeyin! Beni seviyosan içme. Lütfen.

13 yorum:

  1. abi süpersin ya :D ahahaha. bu tarz bi muhabbeti bende yapmıştım annemle. elma sirkesi içmiştim zamanında ama işe yarıyodu haberin olsun :D 8 kilo verdim 1 ayda :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. sabahları sirke ve bal karışımı iyi diyolar ben bilmem

    YanıtlaSil
  3. ben spor yapiyim en iyisi :D

    YanıtlaSil
  4. ahahah. yarilmama sebep oldun suan resmen. bi kere de ben denemistim tadi nasil acaba diye de, aman diyim yani kimse icmesin bence de. Nora. (boyle adsiz yorumlar falan sevmem de ben:D)

    YanıtlaSil
  5. denenmemesi gerek ya. bari bloğumu okuyanlar bu gaflete düşmesin diye yazdım zaten :D

    YanıtlaSil
  6. çook güldürdün beni..üstüne gittim anneme de okudum yazdıklarını o benden çok güldü..
    rejim için de;
    şekerden tuzdan uzak dur,bol su iç ve spor yap..!

    YanıtlaSil
  7. kekik suyundan umudu kes diyosun yani :D

    YanıtlaSil
  8. kekik suyu içersem allah belamı versin ulan!

    YanıtlaSil
  9. çok iyi ya. şu halimle bile güldüm be kanka:D

    YanıtlaSil
  10. günde iki litre su içte kekik suyun eksik kalsın;))
    hem annen ender saraçın lahana çorbasına başlatmadan sen koşuya başla;) akşam 19.00dan sonra da bişi yememeye dikkat et bak nasıl zayıflanılıyor ;)

    YanıtlaSil
  11. ya kekik suyu alıcaktım zayıflamak için ve şu yazı tüm hayallerimi yok etti. güvenmiştim ben ona ya.
    ne kadar kötü olabilir ki? bi içersin gider 3saniyede

    YanıtlaSil