Eylül 09, 2010

çalışan kazanır, elması kızarır.


  • yukarı da gene mail kutu mu görebilirsiniz. 2 parçaya ayırdım. ilk parçada, "Burada gereksiz postanız yok! (Yaşasın!)" diyor. ardından da microsoft smartscreen'le gereksiz mesajları kutumuzdan uzak tutmak için çalıştıklarını iddia ediyorlar. ama ne hikmetse, bir gün içinde, gereksiz bölümünde 23 adet mail oluyor. ilginç. heeyyy bill gatess!! öyle servetine her dakka bilmem kaç dolar ekleniyo olabilir, ama elemanların kaytarıyo olm! dükkanına sahip çık !
  • ikinci resimdeki 2 adet spam mailinin ilki hakkında söyleyeceklerim var. çizik giderici! araba sahiplerinin dikkatine! arabam yok kardeşim. neden yarama tuz basıyosunuz ki? pislikler.
  • evet asıl bombaya geldik. hayalimde.com iş daveti. yani hayalimdeki iş mi acaba? özel bir jigolo daveti aldınız gecelik 500 dolar. abi merak ediyorum, acaba bunlara tıklayan var mıdır lan asdasfasd. ayrıca bi gecede 500 doları haketcek performans zor be gülüm asdafasd ço güldüm be
  • küçükken hep merak ederdim : hani burda otobüsler "iett" ya, baştaki i harfinin istanbul olduğunu da biliorum. acaba ankaradikler "aett" mi lan? off o zaman zonguldaktakiler çok karizmatiktir. "zett". gevur ismi gibin. ahauhuah gaziantep "gett". neyse sustum.
  • karı-koca kavgasındansa, kocakarı kavgasını tercih ederim, bunu da bil.
  • geçen gün, "bu kadar da olmaz ki canım!" dedirtecek bir sevgili kavgasına canlı canlı şahit oldum. şöyle ki, işe gitmek üzere avcılar metrobüs durağına doğru yol aldım. önümde de bir çift yürüyor. ama baksan özenirsin. tatlı bi çift aslında. neyse, akbil turnikelerinden geçicez. çift hala önümde. çocuk ve kız el ele tutuşmayı bıraktı turnikelerden geçmek için. yanyana olan iki turnikeden geçtiler ve ne olduysa oldu. çünkü çocuğun geçtiği turnikeden, çocuktan önce başka bir kız geçmişti. malum çiftin dişisi açtı ağzını yumdu gözünü : "ya sen napmaya çalışıyosun! neden benim geçtiğim yerden arkamdan geçmedin! başka kızın geçtiği yerden neden geçiyosun yaa! elimi de bıraktın zaten geçerken!" çocuk neye uğradığını şaşırdı "ama aşkım.." diyebildi sadece. "bırak mert ya, aşkım deme bana!" dedi kız. güldüm, uzaklaştım.
  • ülkemizde, kütüphanelerden sonra, okuma oranının en yüksek olduğu yerler, kesinlikle mahalle berberleri. her gün oraya bir gazete alınır. gelen tüm müşteriler, sıra beklerken onu baştan sona okur adeta. berberde müşteri yoksa bile, berberin çalışanları, açar açar okur, resimlere tekrar tekrar bakar falan filan. tabi bazı berberler daha zekidir. onlar iki gazete alır! gündemi iki farklı kaynaktan takip ederler. okurlaar, okurlaaar ve okullaaaar. en çok bişeyler okunan üçüncü yer ise, kesinlikle wc.
  • türk müzisyenlerinin "diş" yavşaklığından utanıyorum. bkz; fazıl say'ın dişleri. ulan o kadar paran var, o ağzını bi yaptır be.
  • seviyorum sizi. (okurlarımı yani, fazıl say'ı değil.)

9 yorum:

  1. ohaaa:D:D jigolo mailine daha önce rastlamamıştım:D yuh laan açınca ne yazıyo ki acaba? ayrıca o tipte bi ilişki yaşayanlara çok acıyorum lan. bkz. benim oda arkadaşım. İşin kötüsü ben bu tip kavgaları hergün dinlemek zorunda kalıyorum, her defasında da kavga nedenine daha çok şaşırıyorum :D allah kolaylık versin vesselam

    YanıtlaSil
  2. oha ayla oha oha oha :D bi anda ne sandım asdfasdasf jigolo'dan hemen sonra arkadaşının o tipte bi ilişki yaşadığını belirtmişsin :D bian için oda arkadaşının jigolo olduğunu düşünmeden edemedim asldnaskjdasmlfds

    YanıtlaSil
  3. bana gelen mailler hep göğüs üstüne ne varsa göüslerim de :D ama kız tripleri ve bill gates teşhisin tam onikiyi vurmus :D
    ha bir de bence en cok klozette okunurr kutuphane filan yalan yane :D
    durma sakın devam etttt...!

    YanıtlaSil
  4. jigololuk mu? haha çok iyi ya.:D
    peki kanka hintli jigololara ne diyosun?:D

    YanıtlaSil
  5. süperrr (Y) , bide wc en çok şarkı sölenen yerlerin arasında :D orda bulmaca rekoru kıranlar falan varmış zamanla yarışıyolar :D
    güzel bi bayram hediyesi sundun ,teşekkürler ve başarılarrr :)

    YanıtlaSil
  6. @ulaş : valla kanka bi önceki yazıma bakarsan, göğüslerimi büyütmek için talepte bulunmuşlar. daha ne kadar büyütceklerse :D klozet candır aga, kaç kitap bitirmişimdir, hatırlamıorum :D

    @xansenix : kanka şimdi öyle bir konuya getirdin ki beni burda, yıkıldım yani. öldüm bittim. iki hintlinin seks yaptığını bile hayal edemezken ben, sen benden yüksek performansla ve yaşlı bir kadınla seks yapan bir hintli hayal etmemi istiyorsun. hayal dünyam o kadar geniş değil malesef. seksten soğudum şuan. türk jigololara ayrıcalıklar verilsin istiyorum. ne biliyim mesela hindistan'a vizesiz giriş, barınma hakkı falan filan. off midem bulandı lan göt :D

    YanıtlaSil
  7. @adsız (yunus emre) : sağol koçum, ben teşekkür ederim. ben iğrenç sesimden dolayı, normal ortamda bile şarkı söylenmeye yeltenmediğim için, wc'de daha kötü olur yankılı yankılı böyle. ı ıh yok. kusura bakma şuan aklımda sadece hintli jigolo var yani :D

    YanıtlaSil
  8. Bari reklam yollayacaklarsa cinsiyet bölümünde işaretli bölümü dikkate alsınlar :D

    YanıtlaSil
  9. dimi yaa haklısın :D kimsin sen :D

    YanıtlaSil