Eylül 21, 2010

baba oluyorum.

**baba deyince aklıma gelen**

bünyemde baba olduğuma dair belirtiler hissediyorum.

  • bilgisayarın tek amacı, okey oynamak oldu artık. puan kasıyorum resmen. her bitene tebrikler anlamında "tb", bittiğimde her tebrik edene teşekkürler anlamındaki en samimiyetsiz kısaltma olan "tşk" diyorum.
  • bugün kardeşimle dışarı çıktık akşam yemeği ayağına falan. burger king'e gittik. ama ben resmen bir baba gibi, televizyondan duyduğum; "yurtdışından gelen bakterili etler hamburgerlerde kullanılıyormuş mu acaba" temalı haber yüzünden, burger'dan yemek yerine, en yakınındaki yer olan (aynı yerdeler) sbarro'yu tercih edip, pizza yedik.
  • tv izlerken kumanda hep bende dursun istiyorum.
  • yemeklerden sonra, gözlerim sürekli çaydanlığı arıyor evin ücra köşelerinde.
  • tüm işlerimi sena'ya (evdeki en küçük insan) yaptırıyorum. mesela; "su getir", "gözlüğümü getir","kahve yap".
  • yine sena'ya işime geldiği zaman "kocaman kız oldun", gelmediği zaman ise, "sen daha küçüksün" diyorum.
  • son zamanlarda üye olduğum yerlerin şifresini unutmayayım diye "123456789" yapmayı düşündüm. yapmadım ama bunu düşündüm gerçekten.
böyle böyle şeyler işte.

3 yorum:

  1. Abi ölmüşsün yaaaaaa =D

    YanıtlaSil
  2. bu arada teoman da baba olmak istiyo , ama nikah masasına oturmak istemiyo =D =D

    YanıtlaSil
  3. Sen tam baba olmuşsun sercan, aşırı dozda :D

    YanıtlaSil