Eylül 06, 2010

aşk bir sabunsa, köpürt beni pakize


  • yukarıda görmüş olduğunuz fotoğraf, bizzat kendi mail kutumdan yapılmış bir print screen'dir. allahsızlar! ne demek istiyonuz lan! benim göğüslerim yeterince büyük değil mi zaten erkek olmama rağmen? daha da büyütüp napıcam? ayrıca "göğüslerinizi büyütüyoruz" dediğine göre bu işin arkasında büyük bir ekip var. seni kınıyorum necla kapak! böyle biri yok muhtemelen ama, günah keçisi işte. sen kendi göğüslerine bak pis neclaaa! bokum gibi göğüslerin var! (not: çok fazla göğüs dedim ve göğüs kelimesi benim için anlamsızlaştı şuan) ayrıca bkz; tavuk göğsü. tavuk göğsü bile seninkilerden güzel necla kapak! bu da sana kapak olsun necla kapak! (not: necla ve kapak da anlamsızlaştı şuan)
  • gelelim zeynep akcan'a! aslında ona pek bi sözüm yok. krem sevmem ki ablacım ben. git burdan.
  • ve sıraa avior jel'de! "bel ve basen sıkılaştırıcı senin işini görür" derken? bana "sen" diye hitap edebileceğin kadar ne zaman samimi olduk avior! basenlerime geniş ve belime de kalın mı demek istiyosun? Allah'a yemin ederim ki; bel ve basenlerimiz karşı karşıya gelse, senin bel ve basenlerin diz çöker, tövbe ister! nihat doğan stayla. sen de git burdan.
  • onu bunu bırak da, bu skindirik mailler sayesinde bu kadar eğleneceğim aklıma gelmezdi.
  • bugün bir türk erotik film adı duydum. çok etkilendim : "aşk bir sabunsa, köpürt beni pakize!". şimdi işin içinde aşk ve sabun varsa, ortada seks yoktur belli ki. elizabethlik bir durum bu. eline kırmızı eldiven giy. pakizene kırmızı gecelik çok yakışacak. (didem bu yazıyı görüyorsan eğer, yorum olarak kırmızı gecelikli yengemizin fotosunun linkini yolla.)
  • geçen gün hayatımın spoiler'ını verdim. the prestige adlı filmin bahsi geçti. ortamdan birisi dedi ki; "nasıl bişey abi?". işte spoiler geliyo : "ya bi sihirbazın numaralarını falan anlatıyo. aslında tek değil, bitane de ikizi var. öyle bi film." e komple anlataydım filmi asdasfasdasf
  • şimdilik bu kadar. esen kalınız.

10 yorum:

  1. nam-ı diğer6 Eylül 2010 03:05

    al bakalım.

    "aslında mahremimi paylaşmam ama çok yakıştı bir taneme sizinle paylaşayım dedim alev kırmızı gecelik

    http://a.yfrog.com/img687/4387/24062010152.jpg"

    YanıtlaSil
  2. @nam-ı
    Adam inci'ci

    @Sercan
    Kimbilir hangi sitelere üye oldun da böyle spam mailler yağıyor. Cık cık cık =P

    Şaka bir yana hotmail adresim ile hiçbir yere kayıt olmadığım halde aynı spamlerin bana gelmesi çıldırtıyor. Nasıl b*ktan bir spam filtresi varsa msn'in artık.

    YanıtlaSil
  3. @nam-ı diğer : teşekkür ettim kankam

    @stumm : yok abi filtre falan. geleni gideni alıyor.

    @yağmurun elleri: iki noktanın yanındaki 3 adet D harfi, gülmenin şiddetini mi gösteriyor? :D

    YanıtlaSil
  4. ahahassdfg bu kadar kısa ve öz biçimde filmin nerdeyse sonu söylenemezdi, tebrikler :D:D

    bu arada bence tam bi eğlence bu sosyal ağ sitelerinin durumu :D facebook, hotmail ve şimdi de lastfm.
    çıkış yaptım lastfm in bana dediği şeye bak;

    Bu kadar çabuk mu çıkıyorsun?
    Çıkıyor olmana üzüldük. Umarız geri dönüp bizi ziyaret edersin veya en azından bize bir kartpostal gönderirsin.

    YanıtlaSil
  5. lastfm'den neden çıktın be yahu?

    YanıtlaSil
  6. arkadaş kendi şeysine bakıcaktı, çıktım öle dedi bana :D

    YanıtlaSil
  7. hee öyle desene. ben de komple çıktın, accont kapattın sandım :D

    YanıtlaSil
  8. yok la abone olmuşum o kadar, sınıf atlamışım falan. :D

    YanıtlaSil
  9. paranla rezil oldun sandım bi an :D pardon babanın parasıyla sjkdlfnsdjkfs

    YanıtlaSil