Eylül 30, 2010

Ağzını Burnunu Kırdım!

  • Yukarıda gördüğünüz foto, Facebook okey'den alınmış bir print screen'dir. Karşımdaki insan sevgilim oluyor, diğerleri de, rastgele masamıza gelen insanlar. Sıla isimli kızcağızın profil şeysini baya bi büyüttüm ki, görebilesiniz diye. Size belki normal gelebilir ancak, 8 yaşında bir kızın bu ortamda takılması, okey oynaması, üstelik öyle bir oynaması ki, puanını 1100'ün üzerine çıkarıp resmini görünür yapması. Nesil değişiyor harbiden ya.
  • Benim babaaaaaaaaam; Harley Davidson gibi adaaaaam.
  • Geçen Burger King'de bir diyaloğa şahit oldum. Yerlere yatarsın duysan. Bir adet genç, güvenlik görevlisine dedi ki : "Abi burada wireless var mı?". Abi de buna karşılık dedi ki : "Üçüncü katta solda." (bkz; WC)
  • Arabam göle düşmüüüüş! Hemen Head & Shoulders Mentol Ferahlığı'yla saçlarımı yıkamalıyım! Ne kadar skindirik bir reklamdır abi o? Benim sevgilim/karım/metresim arabamı alacak göle düşürecek ve bunun üzerine ben sadece pişkin pişkin duşa giricem! Komik misiniz nesininiz lan.
  • Geçen FB-Kasımpaşa maçında dikkatimi çeken şeydir Kasımpaşa'nın pembe forma giymesi.
  • Bi de spiker "Ceza sahasında tam 6 tane Kasımpaşalı var!" demişti. Varsa var lan, kaçalım mı napalım? Eli maşalıysa gitsin kömür karsın.
  • This is (I)spartaaaaa!
  • Artık baydı: Fatmagül. Zaten artık diziye Kıvaç Tatlıtuğ'un transfer olma zamanı da geldi.
  • Buna Tıklama!
  • Sana göre bişey yok, şikayetim yara dana.
  • Almanya'da bir hastanede, ameliyat esnasında, anestezi uzmanı doktor, ameliyatın en sorumlusu olan cerraha "Mesai saatim bitti ben gidiyorum." demiş. Bu haberi izlediğim kanalın haber bülteninde, bu haberi "Ağzını Burnunu Kırdı!" başlığıyla vermişlerdi. Sonra nam-ı diğer ağız burun kıran doktorla röportaj yapmışlar ama ne yazık ki Türkçe dublaj yapmışlar. Alman doktor diyor ki; "Bu şey insanlara büyük bi saygısızlıktır. Ameliyatın tam ortasında gidicem demesi kabul edilemez bişey. İlk söylediğinde takmadım pek, ama üstelemeye başladı. Ağzını burnunu kırdım ben de, yapabileceğim başka bişey yoktu. Onu ameliyathanede başka türlü tutmazdım.". İşte görüyorsunuz, tek amaç onu ameliyathanede tutmak. Üstün Alman Teknolojisi diye buna derim ben!
  • Öpüyorum canik.

3 yorum:

  1. Ve tersini yapma alışkanlığım baş gösterdi, belirtmek isterim. Buna tıklamaya öldüm :D

    YanıtlaSil
  2. sılaa yaa canım benim masasına davet etmişdi!:D

    YanıtlaSil
  3. tıkla gitsin ya nolcak :D

    dimi ya bitanecik sılamız :D

    YanıtlaSil