Ağustos 12, 2010

geldim beeeen

bitti tatil geldim ben canlarım.
nasıl geçti diye sorarsanız, sıradan işte. über değildi.
denize git eve gel, akşam çık takıl. sabaha karşı eve gel, öğlen uyan falan filan.
en çok takıldığım adamın, gittiğimin 2. günü tercihleri halledip akşamına gelcem diyip, bidaha da gelmemesi üzerine çok boktan geçti aslında. neyseki takılabileceğim bi kaç insan daha vardı da, ikinci günden geri dönmedim. tatilime damga vuran cümle kopyan dostum sami tarafından söylendi : "müziği kapatın, ezan çalıyor!"

şimdi gene aynı tempo iş güç. okulun olayları da başladı. sıkışacaz biraz. bakalım nasıl olacak.

sahura doğru kaçarken, yakın zamanda yaşadığım ve bu kadar da olmaz dedirten diyaloğu sizlerle paylaşıyorum. diyalogdaki diğer karakter apartmanımızdaki yusufcan adındaki, 8 yaşında bir çocuk (cedric değil, hayır)

ben: yusufcan! annen çağırıyor!!
yusufcan: hangi?


esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder