Temmuz 06, 2010

we are the fallen, you are not.

evanescence
şuanda evanescence'de yukarkilerden amylee hariç hiçbiri yok.evet, onlar artık we are the fallen.

bunu duyunca aklınıza ilk kim geliyor? durun tahmin edeyim : amy lee.
solist olduğundan dolayı, çoğu insan için evanescence amy'den ibaret. ama lakin ki, öyle değil.
grubun asıl beyni, şüphesiz ki ben moody'di. gel gör ki, amy ben moody'i resmen kovdu gruptan. sonrasında grubun asıl ruhunun yakalanmasını sağlayan davulcu rock gray ve gitarist john lecompt'u da gruptan çıkardı. hatta bu olay istanbulda verdikleri konserden çok kısa bir süre olmuştu. şimdi evanescence yoluna yeni elemanlarıyla devam ediyor. kendi adıma söyleyeyim, yapacakları yeni albümü dinlemek hiç içimden gelmeyecek. fallen albümü eyvallah. mükemmel albüm. evanescence'ı evanescence yapan albümdür bence. the open doors da, moody'siz olsa da, güzel albüm. rocky'le john hala gruptaydı sonuçta. ama bu amylee -götü mü kalktı bilmem- tüm bu adamları gruptan çıkardı ve tarja turunen kafasında ilerliyo. bidahaki albümün adı "I Walk Alone" olursa şaşırmayın.
(bkz; tarja turunen'in nightwish'ten atıldıktan sonra "I Walk Alone" diye albüm çıkarması.)

ama tarja'ya eyvallah. sonuçta gruptakiler çıkardı, yalnız kaldı, o yüzden yalnız yürüyecek. amy'nin olayı öyle değil. o kendi kendini yalnız bıraktı.

sonuca geleyim. sen bu üç tane sağlam müziyeni gruptan çıkarırsan, onlar sana kin beslemez mi? aslında profesyonelliğin gereği olarak beslememeleri lazım. ama besleseler de olur banane.

we are the fallen. buradaki fallen özel isim, nickname gibi. yani hani, fallen biziz, sen değilsin der gibi. grubun ismi bu. we are the fallen. ben moody'nin kurduğu, john ve rocky'yi de dahil ettiği bir grup. grubun vokali ise, amylee'ye fizik ve ses olarak muhteşem benzeyen bir hatun : carly smithson. (yandaki fotoda görebilirsin)

albümü dinlemedim henüz. ama bir şarkılarını dinledim youtube'dan. klibi olsun, şarkı olsun, kızın sesi olsun, müzik olsun gerçekten mükemmel. sen de dinle ve izle.

amylee'ye seven bir insanımdır aslında. ama bana bir seçenek sunsalar amylee'mi moody-lecompt-gray mi diye, tabiikide amylee'yi seçmem. ben de bir müzisyenim ve solistin herşey olmadığını çok iyi biliyorum.

artık benim için evanescence yok, we are the fallen var.

not : mitsubüşü bunu sesli okusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder