Temmuz 22, 2010

curtains of imaginary vortex habertürk'te!!!

evet resmen benim yazdıklarım bunlar. inanmazsan buna tıkla. ha yok, bu gazete değil bizi kekliyosun diyosan da buna tıkla.

geçtiğimiz tarihlerden birinde, müziği nasıl hissedersin adlı yazı dizimde, sabhankra grubuyla ilgili bir yazı yazmıştım. hemen sağ blokta görebilir ve üzerine tıklayarak yazıyı okuyabilirsiniz.

neyse bugün grubun vokali savaş, facebook'tan bir mesaj göndermiş. diyor ki;
"bugün habertürkteki davayı sen mi yolladın yoksa onlar rastgele mi seçiyo bi bilgim yok pek anlamadım ama yinede çok güzel birşeye vesile olmuşsun, grup adına teşekkür etmek istedim:)"

bu mesaja biraz fransız kaldım açıkçası. ne davası yaa falan filan diye sordum sonra. ve bomba :

meğerse sabhankra'yla ilgili yazdığım yazının ilk paragrafı habertürk gazetesinde çıkmış ve altında da tam olarak curtainsofimaginaryvortex.blogspot.com yazıyor.

dumurlardan dumurlara koştum tabi. zevk için, sevdiğim şeyleri, yazdığım şeyleri paylaşmak için uğraştığım blog'un gazeteye çıkmış olması beni çok mutlu etti. ve işin garibi, kim aldı da koydu oraya falan hiç bi fikrim yok. zira ben yollamış olsaydım, şuan dumurlardan dumurlara koşmaz, akşamın 9'unda habertürk kaldı mı diye tüm avcıları dolaşmazdım.

sevgiler.

not: resimlerin üzerinde yazan proofhead.net de, sabhankra'nın eskişehir şubesi olan ve muhtemelen adaşım olan insan ait. bi de oraya bak. hemen bak tıkla.

10 yorum:

  1. tebrıkler :) güzel bi sürpriz olmuş senin için :D

    YanıtlaSil
  2. Eee duysunlar abi sesini , ne güzel işte , zamanla farkedicekler.. yani körlük yoksa onlarda farkederler.. farketmeye başladıklarına göre kör değiller.. yada geç farkettikleri için '' katarakt '' başlangıcı teşhisi koymayı bir borç bilirim ,, İnşallah gazeteyi bulabilmişsindir :D ,, her zaman arkandayızzzz (( destekçiyiz xD )) ,, başarılar sercan abim :) (Y)

    YanıtlaSil
  3. beyza beni sizler yarattınız yd olarak. yani kısmen. yoksa haşa, yaratmak birisine mahsus sadece.

    teşekkür ettim adsız arkadaşım.

    bulamadım yunus gazeteyi, sadece resimleri var elimde o kadar :D

    YanıtlaSil
  4. keşke haber versydin duyduğunda.. sen avcıları turlarken bende ümraniyeyi turlardım xD :D ,, neyse bilen biliyo :)

    YanıtlaSil
  5. hey ohaa :D bi de yazmayı bırakıyodun bi ara. bak kimler kimler takip ediyo seni peheeey

    YanıtlaSil
  6. helal olsun kanka. yazılarının güzel olduğunu düşünen tek biz yokuz demekki abi. süper bişey bu. tebrikler.:D

    YanıtlaSil
  7. vayt kenks hayırlı uğurlu ola.

    YanıtlaSil
  8. Hi,iºam Raul from Madrid,Spain,you did a nice job with this website,i like your articles and you photos,i will visit you again soon to see the new post,maybe you want to visit some of my sites
    Nehoiu online ,Nehoiu is a beautiful town in Romania, Marketing This is one of my bussines, Asesinos seriales ,this is a blog about serial killers, Directorio web SEO ,this is a free but with reciprocal link web directories where you can submit you sites,i hope you will find it usefull.bye bye

    YanıtlaSil